Gå til innhold

Er boksokker verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og overlever de mer enn ett skoleår? 

Med tre unger på skolen, er 39,-/stk dyrt hvis de ikke overlever ett skoleår + 😉

Anonymkode: 1a640...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de overlever ett år, kjøpte på Nille til 15 kr, elsker de.

Skrevet

Alt som gir ungene et bedre forhold til skolen og bøkene er verdt det. 

I tillegg holder de i flere år og er enkle å skifte.

Anonymkode: 882f7...8d7

Skrevet

Ja! Har hatt våre i flere år. Både gratis reklamegreier, fra nille og dyrere. 

 

Hives i vaskemaskin etter endt skoleår 👍

Skrevet

Ja, de lever år etter år og er absolutt verdt det. Jeg har fire skolebarn og en haug av dem. Men har aldri betalt 39 kr da 

Nille har til 15 kr nå, ellers har jeg kjøpt på Europris, på Rema 1000 og på kampanje i bokhandelen (notabene har vel tre for to nå)  

Anonymkode: 5f1c7...378

Skrevet

Hvordan er de på myke bøker?

Anonymkode: 7e551...88d

Skrevet

På skolen her får de ikke lov å bruke det, så kan være greit å høre med de. Helt hvorfor aner jeg ikke, mulig bøkene ikke holder seg like bra men ikke vet jeg. 

Anonymkode: fe1bf...a0d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er de på myke bøker?

Anonymkode: 7e551...88d

Funker ikke på myke bøker

Anonymkode: 04b4e...c13

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På skolen her får de ikke lov å bruke det, så kan være greit å høre med de. Helt hvorfor aner jeg ikke, mulig bøkene ikke holder seg like bra men ikke vet jeg. 

Anonymkode: fe1bf...a0d

Så utrolig mange merkelige regler...

Anonymkode: 04b4e...c13

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På skolen her får de ikke lov å bruke det, så kan være greit å høre med de. Helt hvorfor aner jeg ikke, mulig bøkene ikke holder seg like bra men ikke vet jeg. 

Anonymkode: fe1bf...a0d

I alle dager! Alt skolen skal legge seg opp i. Skulle likt å hørt begrunnelsen bak den regelen der. 

At de gidder bruke tid på å lage og håndheve slike regler. 

 

Våre fikk gratis boksokk på skolen som reklame for skolefrukt eller noe sånt. 

Skrevet

Fungerer det ikke på myke bøker ?her er nesten alle bøkene til ungene myke🤔Enn når bøkene er forskjellige str?

Skrevet
1 minutt siden, klg,2 boys now:) skrev:

Fungerer det ikke på myke bøker ?her er nesten alle bøkene til ungene myke🤔Enn når bøkene er forskjellige str?

Forskjellig str fungerer, siden de er svært tøyelige. Noen selger i ulik str også, men de vanlige passer på de fleste bøker. 

Vi har brukt de på myke bøker også, men da kan ikke boksokken være for liten for boken slik at den strekkes. Da vil permen bøye seg. 

Skrevet
2 minutter siden, Serepta skrev:

Forskjellig str fungerer, siden de er svært tøyelige. Noen selger i ulik str også, men de vanlige passer på de fleste bøker. 

Vi har brukt de på myke bøker også, men da kan ikke boksokken være for liten for boken slik at den strekkes. Da vil permen bøye seg. 

Du kan klippe en papplate i riktig størrelse å putte i, bare klippe fra en pappeske e.l

Anonymkode: 5f1c7...378

Skrevet
9 minutter siden, Serepta skrev:

I alle dager! Alt skolen skal legge seg opp i. Skulle likt å hørt begrunnelsen bak den regelen der. 

At de gidder bruke tid på å lage og håndheve slike regler. 

 

Våre fikk gratis boksokk på skolen som reklame for skolefrukt eller noe sånt. 

Tipper det er "skolen skal være gratis og det er ulovlig med ting som skaper klasseskille og sjalusi, alle må bruke gråpapir" 

Anonymkode: 5f1c7...378

Skrevet (endret)

Våre har levd i åtte-ni år så langt, det er definitivt verd pengene. (Nå har imidlertid den sære ungen bestemt at det skal settes gråpapirbokbind på i stedet. Det blir i så fall ikke min jobb.)

Endret av sug lut
Skrevet

Vi har sydd selv ( eller rettere jeg har sydd selv). Kjempegreit! 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipper det er "skolen skal være gratis og det er ulovlig med ting som skaper klasseskille og sjalusi, alle må bruke gråpapir" 

Anonymkode: 5f1c7...378

Da kan de ikke ha matboker heller, men matpapir. 

Ikke skolemelk, da det koster penger. 

Ikke pennal, men en brødpose med blyanter i osv. 

 

Det blir å gå for langt synes jeg da. 

 

 

Skrevet
19 minutter siden, Serepta skrev:

I alle dager! Alt skolen skal legge seg opp i. Skulle likt å hørt begrunnelsen bak den regelen der. 

At de gidder bruke tid på å lage og håndheve slike regler. 

 

Våre fikk gratis boksokk på skolen som reklame for skolefrukt eller noe sånt. 

Det er skolen som eier bøkene, så dette har de selvsagt lov til å bestemme.

Anonymkode: f7048...94b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er skolen som eier bøkene, så dette har de selvsagt lov til å bestemme.

Anonymkode: f7048...94b

Så lenge bøkene blir beskyttet, og det er jeg som får ansvaret for å beskytte bøkene bør også jeg velge om det gjøres med papir (som ofte blir slitt av og revner etter en stund) eller med stoff som holder hele skoleåret. Så lenge det ikke påviselig er mer skadelig for bøkene å ha stoff rundt ift Star-wars papir. 

 

 

 

 

Skrevet

Det går fint til myke bøker,  legg en papp plate inni så stives permene. På boksokk.no selges boksokkene i forskjellige str med papp plate.

Skrevet

Takk, da blir det boksokk i år! Måtte ta bokbind på flere av bøkene mer enn en gang i fjor, og alt som sparer tid 😉 

 

Hi 

Anonymkode: 1a640...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...