Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Og overlever de mer enn ett skoleår? Med tre unger på skolen, er 39,-/stk dyrt hvis de ikke overlever ett skoleår + 😉 Anonymkode: 1a640...3d3
Mamma_til_2 Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Ja de overlever ett år, kjøpte på Nille til 15 kr, elsker de.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Alt som gir ungene et bedre forhold til skolen og bøkene er verdt det. I tillegg holder de i flere år og er enkle å skifte. Anonymkode: 882f7...8d7
Serepta Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Ja! Har hatt våre i flere år. Både gratis reklamegreier, fra nille og dyrere. Hives i vaskemaskin etter endt skoleår 👍
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Ja, de lever år etter år og er absolutt verdt det. Jeg har fire skolebarn og en haug av dem. Men har aldri betalt 39 kr da Nille har til 15 kr nå, ellers har jeg kjøpt på Europris, på Rema 1000 og på kampanje i bokhandelen (notabene har vel tre for to nå) Anonymkode: 5f1c7...378
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Hvordan er de på myke bøker? Anonymkode: 7e551...88d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 På skolen her får de ikke lov å bruke det, så kan være greit å høre med de. Helt hvorfor aner jeg ikke, mulig bøkene ikke holder seg like bra men ikke vet jeg. Anonymkode: fe1bf...a0d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er de på myke bøker? Anonymkode: 7e551...88d Funker ikke på myke bøker Anonymkode: 04b4e...c13
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: På skolen her får de ikke lov å bruke det, så kan være greit å høre med de. Helt hvorfor aner jeg ikke, mulig bøkene ikke holder seg like bra men ikke vet jeg. Anonymkode: fe1bf...a0d Så utrolig mange merkelige regler... Anonymkode: 04b4e...c13
Serepta Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: På skolen her får de ikke lov å bruke det, så kan være greit å høre med de. Helt hvorfor aner jeg ikke, mulig bøkene ikke holder seg like bra men ikke vet jeg. Anonymkode: fe1bf...a0d I alle dager! Alt skolen skal legge seg opp i. Skulle likt å hørt begrunnelsen bak den regelen der. At de gidder bruke tid på å lage og håndheve slike regler. Våre fikk gratis boksokk på skolen som reklame for skolefrukt eller noe sånt.
klg,2 boys now:) Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 Fungerer det ikke på myke bøker ?her er nesten alle bøkene til ungene myke🤔Enn når bøkene er forskjellige str?
Serepta Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, klg,2 boys now:) skrev: Fungerer det ikke på myke bøker ?her er nesten alle bøkene til ungene myke🤔Enn når bøkene er forskjellige str? Forskjellig str fungerer, siden de er svært tøyelige. Noen selger i ulik str også, men de vanlige passer på de fleste bøker. Vi har brukt de på myke bøker også, men da kan ikke boksokken være for liten for boken slik at den strekkes. Da vil permen bøye seg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #13 Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, Serepta skrev: Forskjellig str fungerer, siden de er svært tøyelige. Noen selger i ulik str også, men de vanlige passer på de fleste bøker. Vi har brukt de på myke bøker også, men da kan ikke boksokken være for liten for boken slik at den strekkes. Da vil permen bøye seg. Du kan klippe en papplate i riktig størrelse å putte i, bare klippe fra en pappeske e.l Anonymkode: 5f1c7...378
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #14 Skrevet 5. august 2017 9 minutter siden, Serepta skrev: I alle dager! Alt skolen skal legge seg opp i. Skulle likt å hørt begrunnelsen bak den regelen der. At de gidder bruke tid på å lage og håndheve slike regler. Våre fikk gratis boksokk på skolen som reklame for skolefrukt eller noe sånt. Tipper det er "skolen skal være gratis og det er ulovlig med ting som skaper klasseskille og sjalusi, alle må bruke gråpapir" Anonymkode: 5f1c7...378
sug lut Skrevet 5. august 2017 #15 Skrevet 5. august 2017 (endret) Våre har levd i åtte-ni år så langt, det er definitivt verd pengene. (Nå har imidlertid den sære ungen bestemt at det skal settes gråpapirbokbind på i stedet. Det blir i så fall ikke min jobb.) Endret 5. august 2017 av sug lut
amandine Skrevet 5. august 2017 #16 Skrevet 5. august 2017 Vi har sydd selv ( eller rettere jeg har sydd selv). Kjempegreit!
Serepta Skrevet 5. august 2017 #17 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tipper det er "skolen skal være gratis og det er ulovlig med ting som skaper klasseskille og sjalusi, alle må bruke gråpapir" Anonymkode: 5f1c7...378 Da kan de ikke ha matboker heller, men matpapir. Ikke skolemelk, da det koster penger. Ikke pennal, men en brødpose med blyanter i osv. Det blir å gå for langt synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #18 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, Serepta skrev: I alle dager! Alt skolen skal legge seg opp i. Skulle likt å hørt begrunnelsen bak den regelen der. At de gidder bruke tid på å lage og håndheve slike regler. Våre fikk gratis boksokk på skolen som reklame for skolefrukt eller noe sånt. Det er skolen som eier bøkene, så dette har de selvsagt lov til å bestemme. Anonymkode: f7048...94b
Serepta Skrevet 5. august 2017 #19 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er skolen som eier bøkene, så dette har de selvsagt lov til å bestemme. Anonymkode: f7048...94b Så lenge bøkene blir beskyttet, og det er jeg som får ansvaret for å beskytte bøkene bør også jeg velge om det gjøres med papir (som ofte blir slitt av og revner etter en stund) eller med stoff som holder hele skoleåret. Så lenge det ikke påviselig er mer skadelig for bøkene å ha stoff rundt ift Star-wars papir.
Mamma_til_2 Skrevet 5. august 2017 #20 Skrevet 5. august 2017 Det går fint til myke bøker, legg en papp plate inni så stives permene. På boksokk.no selges boksokkene i forskjellige str med papp plate.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #21 Skrevet 5. august 2017 Takk, da blir det boksokk i år! Måtte ta bokbind på flere av bøkene mer enn en gang i fjor, og alt som sparer tid 😉 Hi Anonymkode: 1a640...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå