Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Går til massasje pga noen smerter jeg har og låsninger i ledd. Mye av den behandlingen jeg får er smertefull, det må den også være for å funke. Massøren er en småfeit, litt halvgammel fyr, veldig omsorgsfull, dyktig og høflig. Men med en litt brutal og vulgær utstråling. Ikke min type! Likevel har jeg i det siste begynt å ha seksuelle drømmer om ham! Jeg har alltid hatt fantasier om smerte og bondage, og nå blander det seg med totalt upassende fantasier om at han smører meg med olje og behandler meg, så binder han meg og fortsetter med pirrende smertefulle berøringer, før han knuller meg og gir meg orgasme. Etter at jeg tillot meg å tenke disse tankene, har de forfulgt meg, og flere netter våkner jeg av drømmer om massøren og alt han skal gjøre med meg. Tvang og brutalitet er alltid en ingrediens. Tror det begynner å rable for meg... nå skal jeg ha time hos ham i morgen (jeg MÅ det, har så mye låsninger!) og er usikker på om jeg klarer å komme meg gjennom behandlingen uten å stønne eller få ufrivillig utløsning! Ååååh... jeg er singel, men det kunne aldri i livet falle meg inn å sjekke opp en behandler! Det er jo helt ulovlig! Anonymkode: 3b081...235
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 😂😂 Nå fikk jeg meg en god latter på morgenen hi 😊 Kos deg med fantasiene, fantasier er vel bare bra. Han får nok knekt deg opp samme hva du tenker inni deg 😄 Anonymkode: e688f...8f9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Han vet jo ikke om du stønner av smerte eller andre grunner. Dette går nok fint. Anonymkode: 136d9...b64
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Ågud. Trodde jeg skulle dø. I dag var det full kroppsmassasje med fokus på de vondeste leddene. Og typisk så var det aller mest låsning i hofte/bekken... Så han skrellet ned boxeren min og ga begge skinkene en runde! Og så var det over på rygg og ta det hele på forsida. Den formen for massasje er ganske invaderende, for selv om jeg hadde et lite håndkle over puppene, så var han jo innimellom dem og rundt dem og over alt. Herregud. Jeg vil dø... Og det slutter ikke her: Neste uke må jeg inn på nytt og ta den venstre hofta, som fortsatt krangler. Da skal selve skinka få ny juling. Anonymkode: 3b081...235
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ågud. Trodde jeg skulle dø. I dag var det full kroppsmassasje med fokus på de vondeste leddene. Og typisk så var det aller mest låsning i hofte/bekken... Så han skrellet ned boxeren min og ga begge skinkene en runde! Og så var det over på rygg og ta det hele på forsida. Den formen for massasje er ganske invaderende, for selv om jeg hadde et lite håndkle over puppene, så var han jo innimellom dem og rundt dem og over alt. Herregud. Jeg vil dø... Og det slutter ikke her: Neste uke må jeg inn på nytt og ta den venstre hofta, som fortsatt krangler. Da skal selve skinka få ny juling. Anonymkode: 3b081...235 Jeg hadde valgt å leve resten av livet med låsninger. Anonymkode: 30c42...04d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ågud. Trodde jeg skulle dø. I dag var det full kroppsmassasje med fokus på de vondeste leddene. Og typisk så var det aller mest låsning i hofte/bekken... Så han skrellet ned boxeren min og ga begge skinkene en runde! Og så var det over på rygg og ta det hele på forsida. Den formen for massasje er ganske invaderende, for selv om jeg hadde et lite håndkle over puppene, så var han jo innimellom dem og rundt dem og over alt. Herregud. Jeg vil dø... Og det slutter ikke her: Neste uke må jeg inn på nytt og ta den venstre hofta, som fortsatt krangler. Da skal selve skinka få ny juling. Anonymkode: 3b081...235 Det der er vel ingen normal kroppsmassasje av en profesjonell? Anonymkode: fc195...398
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 Har du også vært hos Marcus? 😜 Anonymkode: 978e7...65e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det der er vel ingen normal kroppsmassasje av en profesjonell? Anonymkode: fc195...398 Jo, det er visst det! Klassisk massasje, thaimassasje og litt sportsmassasje! Anonymkode: 3b081...235
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du også vært hos Marcus? 😜 Anonymkode: 978e7...65e Stig! 😂 Anonymkode: 3b081...235
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Det var dagens latter. Anonymkode: 0664d...eea
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #11 Skrevet 5. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var dagens latter. Anonymkode: 0664d...eea Lett for deg å si! Nå er jeg dømt til å drømme erotiske drømmer om Stig i ukevis!! 😳😳😳 Anonymkode: 3b081...235
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #12 Skrevet 5. august 2017 Du vet at massøren fort kan få høre om denne tråden, Hi? De som kjenner massører som heter Stig (det er sikkert ikke mange av dem) og som leser denne tråden vil nok tipse om den. Og når du har fortalt når du fikk hvilken behandling så er det nok ikke så vanskelig for Stig å forstå hvem du er... Anonymkode: 7dfd5...2a1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #13 Skrevet 6. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du vet at massøren fort kan få høre om denne tråden, Hi? De som kjenner massører som heter Stig (det er sikkert ikke mange av dem) og som leser denne tråden vil nok tipse om den. Og når du har fortalt når du fikk hvilken behandling så er det nok ikke så vanskelig for Stig å forstå hvem du er... Anonymkode: 7dfd5...2a1 Flott! Så får han vite det, og kan forføre meg på benken i neste uke; samtidig som jeg selv slipper å fortelle om mine fantasier! Det blir nemlig altfor pinlig... Anonymkode: 3b081...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå