Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Hvilken bruker kunne du tenkt deg å bo hjemme hos i en uke? Anonymkode: 9cd3d...54a
Iiiiik Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Oj, det var lenge siden! Jeg tror jeg ville flyttet inn hos amandine, der tror jeg det er godt å være. Hadde du sagt en helg, kunne jeg valgt en av dem jeg er nysgjerrig på; pashla, mamma'n til nurket, riddick, hun som skriver en halv bok i alle sine svar...
☆☆☆ Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Definitivt MammaentilNurket, ville nesten vore som eit antropologistudium tenker eg. Og så har eg ingen ting i mot god mat og drikke.
amandine Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Takk for et fint kompliment, Iiiiik! Nå har jeg vært på reisefot i en evighet, så jeg må innrømme at en uke hos meg selv høres deilig ut😋
sug lut Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Jeg flytter til Pashla. Garantert et sted man kan både prate og holde kjeft.
tante grusom master of law Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 Jeg vil også bo hos amandine. Tror det er massa varme der😀
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Iiiiik skrev: Oj, det var lenge siden! Jeg tror jeg ville flyttet inn hos amandine, der tror jeg det er godt å være. Hadde du sagt en helg, kunne jeg valgt en av dem jeg er nysgjerrig på; pashla, mamma'n til nurket, riddick, hun som skriver en halv bok i alle sine svar... Bare kom! Vi har plass, og her hygges det med matlagning og laidback liv hele helga!
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 Jeg vil hjem til Superdolly, Cat68 og The Amazing Spidermama. Og så vil jeg ha Beef sister på besøk i en uke.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 Jeg ville besøkt Hjertefru 😊 Fornuftig dame! Anonymkode: 9bd15...c74
Cat.68 Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 Bare å komme det. Det trur jeg hadde blitt super hyggelig. Er på flyttefot akkurat nå men fra September er du hjertelug velkommen ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå