Gå til innhold

Nickfredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bruker kunne du tenkt deg å bo hjemme hos i en uke? :)

Anonymkode: 9cd3d...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var lenge siden! Jeg tror jeg ville flyttet inn hos amandine, der tror jeg det er godt å være.

Hadde du sagt en helg, kunne jeg valgt en av dem jeg er nysgjerrig på; pashla, mamma'n til nurket, riddick, hun som skriver en halv bok i alle sine svar...

Skrevet

Definitivt MammaentilNurket, ville nesten vore som eit antropologistudium tenker eg. Og så har eg ingen ting i mot god mat og drikke.

Skrevet

Takk for et fint kompliment,  Iiiiik! Nå har jeg vært på reisefot i en evighet, så jeg må innrømme at en uke hos meg selv høres deilig ut😋

Skrevet

Jeg flytter til Pashla. Garantert et sted man kan både prate og holde kjeft.

Skrevet

Dytter 

Skrevet

Jeg vil også bo hos amandine. Tror det er massa varme der😀

Gjest Antarctica
Skrevet
1 time siden, Iiiiik skrev:

Oj, det var lenge siden! Jeg tror jeg ville flyttet inn hos amandine, der tror jeg det er godt å være.

Hadde du sagt en helg, kunne jeg valgt en av dem jeg er nysgjerrig på; pashla, mamma'n til nurket, riddick, hun som skriver en halv bok i alle sine svar...

Bare kom! Vi har plass, og her hygges det med matlagning og laidback liv hele helga! 

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg vil hjem til Superdolly, Cat68 og The Amazing Spidermama. Og så vil jeg ha Beef sister på besøk i en uke.

Skrevet

Jeg ville besøkt Hjertefru 😊 Fornuftig dame! 

Anonymkode: 9bd15...c74

Skrevet

Dytt!

Skrevet

Bare å komme det. Det trur jeg hadde blitt super hyggelig. Er på flyttefot akkurat nå men fra September er du hjertelug velkommen ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...