Gå til innhold

Hvilke leker har deres på 20mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle babyleker ligger fortsatt i en lekekasse på rommet. 

Nå er hun for tiden litt rastløs i leken, vandrer og roter mye. Det er liksom greia nå. Selv om vi sitter på gulvet og setter i gang. 

Selvfølgelig funker det innimellom, men ser det skal bli kjekt for henne å begynne i barnehagen. Endelig fått plass 👍👍👍 

men hvilke leker har dere til deres i denne alderen? 

Jeg kan ikke få flere barn pga kreft og operasjon så jeg kommee ikke til å samle på alt mulig.

Anonymkode: e3562...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duplo og brio-tog! Leker som vil være populære lenge...og som er gøy å leke med for voksne også. 

Anonymkode: f7fd5...eb4

Skrevet

Dukke,vogn, kjøkken, stellebord,koppesett,gryter ,lekemat. 

Bøker, puslespill,ball, klosser, sånne kopper til å putte oppi hverandre /bygge tårn. 

Stor lastebil, hoppeku, telt, duplo, bamser, 

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Duplo og brio-tog! Leker som vil være populære lenge...og som er gøy å leke med for voksne også. 

Ps....se etter dette på finn. Jeg kjøpte en kjempepakke med duplo til billig pris. Vasket det i vaskemaskin inni et putetrekk først 

Skrevet

Gutten vår på 19 mnd eeeeelsker duplo. Han vil helst lage tårn som er myyye høyere enn han - kjempegøy å bygge sammen! :) mistenker at det blir togbane next, for likestilt med å bygge høye duplotårn er det å koble sammen x antall duplovogner og biler og kjøre med :P

Ellers liker han diverse kjøretøy, sparke ball, og bøker (spesielt med bilder av ting han kan si hva er) 😊

Anonymkode: b58e2...d4b

Skrevet

Vår på 21 mnd. har Duplo, togbane, bøker, kosedyr, byggeklosser, gyngehest og lekekjøkken. Bøker, Duplo og lekekjøkkenet er det han liker best å leke med alene. Han kan fint leke i 30–45 minutter alene med disse tingene.

Anonymkode: 0ed7a...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...