Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Alle babyleker ligger fortsatt i en lekekasse på rommet. Nå er hun for tiden litt rastløs i leken, vandrer og roter mye. Det er liksom greia nå. Selv om vi sitter på gulvet og setter i gang. Selvfølgelig funker det innimellom, men ser det skal bli kjekt for henne å begynne i barnehagen. Endelig fått plass 👍👍👍 men hvilke leker har dere til deres i denne alderen? Jeg kan ikke få flere barn pga kreft og operasjon så jeg kommee ikke til å samle på alt mulig. Anonymkode: e3562...f87
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Duplo og brio-tog! Leker som vil være populære lenge...og som er gøy å leke med for voksne også. Anonymkode: f7fd5...eb4
skinnfilla Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Dukke,vogn, kjøkken, stellebord,koppesett,gryter ,lekemat. Bøker, puslespill,ball, klosser, sånne kopper til å putte oppi hverandre /bygge tårn. Stor lastebil, hoppeku, telt, duplo, bamser,
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 Just now, Anonym bruker said: Duplo og brio-tog! Leker som vil være populære lenge...og som er gøy å leke med for voksne også. Anonymkode: f7fd5...eb4 Ps....se etter dette på finn. Jeg kjøpte en kjempepakke med duplo til billig pris. Vasket det i vaskemaskin inni et putetrekk først Anonymkode: f7fd5...eb4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Gutten vår på 19 mnd eeeeelsker duplo. Han vil helst lage tårn som er myyye høyere enn han - kjempegøy å bygge sammen! mistenker at det blir togbane next, for likestilt med å bygge høye duplotårn er det å koble sammen x antall duplovogner og biler og kjøre med Ellers liker han diverse kjøretøy, sparke ball, og bøker (spesielt med bilder av ting han kan si hva er) 😊 Anonymkode: b58e2...d4b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Vår på 21 mnd. har Duplo, togbane, bøker, kosedyr, byggeklosser, gyngehest og lekekjøkken. Bøker, Duplo og lekekjøkkenet er det han liker best å leke med alene. Han kan fint leke i 30–45 minutter alene med disse tingene. Anonymkode: 0ed7a...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå