Gå til innhold

Shit! Hadde meg med eksen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 mnd siden det ble slutt , han fant seg ei ny 1 uke etter det ble slutt .. Igår tok følelsene overhånd og vi hadde sex. Vi har et barn på 1 år sammen. 

Han er ikke sammen med henne, men faen, jeg har enda følelser for han.. det føles så bra, men samtidig føles det drit også. Aner ikke om han har følelser for meg og. 

Trenger råd her... hva skal jeg gjøre ? 

Anonymkode: 7735b...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Voks opp. 

Anonymkode: 75764...870

Skrevet

Med følelser, mener du da kåtskap? Det finnes bedre følelser å styre kjærlighetslivet sitt etter. 

Skrevet

KOMMUNIKASJON!!!!!! Du har barn med han. Hva med å si det som det er og at du må vite hvor landet ligger. Slik at du vet hva du skal forholde deg til. Er egentlig ikke så mye annet å gjøre.

Anonymkode: cfe44...b9a

Skrevet

Ikke lag drama med en mann du skal forholde deg til resten av ditt liv pga datteren deres. Dette er oppskriften på konflikter hva dere gjør nå

Anonymkode: 6833b...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...