Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 Er 4 mnd siden det ble slutt , han fant seg ei ny 1 uke etter det ble slutt .. Igår tok følelsene overhånd og vi hadde sex. Vi har et barn på 1 år sammen. Han er ikke sammen med henne, men faen, jeg har enda følelser for han.. det føles så bra, men samtidig føles det drit også. Aner ikke om han har følelser for meg og. Trenger råd her... hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: 7735b...2dd
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Herregud. Voks opp. Anonymkode: 75764...870
MerraSomGår Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Med følelser, mener du da kåtskap? Det finnes bedre følelser å styre kjærlighetslivet sitt etter.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 KOMMUNIKASJON!!!!!! Du har barn med han. Hva med å si det som det er og at du må vite hvor landet ligger. Slik at du vet hva du skal forholde deg til. Er egentlig ikke så mye annet å gjøre. Anonymkode: cfe44...b9a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Ikke lag drama med en mann du skal forholde deg til resten av ditt liv pga datteren deres. Dette er oppskriften på konflikter hva dere gjør nå Anonymkode: 6833b...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå