sug lut Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 (endret) Er det viktig? Liker barnet den er det rett genser. Endret 3. august 2017 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Se på klær til sønnen min som skal begynne i første klasse å kom over denne genseren som jeg likte. Men det står ikke noe om den er til gutt eller jente.Vi har erfaring med at barn erter hverandre pga klærene de går med allerede i barnehagen. Anonymkode: 9e56e...625
sug lut Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Se på klær til sønnen min som skal begynne i første klasse å kom over denne genseren som jeg likte. Men det står ikke noe om den er til gutt eller jente.Vi har erfaring med at barn erter hverandre pga klærene de går med allerede i barnehagen. Anonymkode: 9e56e...625 Og den ertinga vil du gjerne støtte opp om? Ikke rart det er kjønnstrangt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Er det viktig? Liker barnet det er det rett genser. Han ikke om han liker den ettersom han er hos faren sin nå,han han bryr seg stortsett lite om hva han går med.Bortsett fra når unger erter han for ett plagg han går med,da nekter han å gå med den lengre. Å det er ikke sånn at han har gått med veldig rare klær men de har ertet han pga han gikk med vennebyen genser når han var mindre og når han gikk med en genser med julenisse på rett før jul.Ønsker jo ikke at barn skal erte han pga klærene hans så prøver å være litt mer forsiktig med hva jeg kjøper før skolestart nå. Anonymkode: 9e56e...625
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Gutt Fin genser, kunne fint ha kjøpt den til gutta mine.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 Gutt, helt klart. Anonymkode: 9f29e...86e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 Det samme tenkte jeg pga skuldrene på genseren.Da går jeg for den! Litt kjekt å få en fin genser til bare 100 kr,det er mer nok av andre dyre ting han må ha til skolestart Anonymkode: 9e56e...625
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 Hvor kjøper du den? Jeg vil også ha 😃 Anonymkode: f43e9...b65
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor kjøper du den? Jeg vil også ha 😃 Anonymkode: f43e9...b65 Spar Kjøp faktisk.Veldig sjeldent jeg kjøper klær der men nå fant jeg denne genseren på tilbud,å likte den godt så den er bestillt Anonymkode: 9e56e...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå