Gå til innhold

Noen som har fått fire barn på under 7 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det veldig tøft og travelt? Burde man ha mer mellomrom?

Anonymkode: 22be6...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 10 år på mine 4 og venter nr 5 i mars, altså 5 stk på 11 år. ville aldri hatt det annerledes og skulle faktisk ønske de var tettere :D

Anonymkode: 8dc75...b5e

Skrevet

Kjenner noen med 4 barn å under 5 år. De angrer ikke, selv om det selvfølgelig har vært travelt. 

Anonymkode: 6a022...366

Skrevet

Vi har fire barn på fire år og en mnd. Det er hektisk og travelt, men vi elsker det og hadde valgt likt igjen. 

Men grunnen til at det går så bra er nok at vi begge er helt likestilt når det gjelder både barn, husarbeid og andre oppgaver. Vi deler alt ganske 50/50, bortsett fra permisjonen, der tar mor hovedtyngden pga lønnsforskjeller. Far har tatt sine 10 uker og så tar mor resten, inkl ulønnet perm til yngste begynner i bhg neste år. 

Vi elsker livet vårt. 

Anonymkode: 3f0c5...9a5

Skrevet

Eldste i her var 7,5 da yngste kom

Jeg synes det har vært fint, ønsket at bara skulle vokse opp sammen og ville ikke ha noen atppkladd 

Nå er eldste 16 og yngste 8,5 år. 

Anonymkode: 0e262...576

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 10 år på mine 4 og venter nr 5 i mars, altså 5 stk på 11 år. ville aldri hatt det annerledes og skulle faktisk ønske de var tettere :D

Anonymkode: 8dc75...b5e

5 barn på 10 år 👏🏻!👊🏻 Er alle friske og raske? 😊 Var de forskjellige som babyer? Må ha vært ti travle år 😂

Anonymkode: 28d1b...3bc

Skrevet

Jeg har 5 på 5, 3 og trillinger på snart 3mnd

Anonymkode: 6c191...8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...