Gå til innhold

Mat i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mat (middag) har vært slager i barnebursdager for barnehagebarn? De fleste kommer rett fra brhg og jeg tenkte det kanskje var bra med noe mer solid enn bare pølse i brød. Eller er pølse i brød mest "bankers" i den alderen?

Anonymkode: 50a01...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzasnurrer er det som har vært mest populært her 

Anonymkode: 74444...dca

Skrevet

Har hatt både pølse m/brød, hjemmelaget pizza og kjøpepizza. Pizza er mest populært, spiller ikke så stor rolle om det er kjøpepizza eller hjemmelaget

Anonymkode: 90a32...3f9

Skrevet

Det som har vært desidert mest populært her er sushi. Da skal det sies at jeg kjenner barna i bhg godt. Hadde pølser i bakhånd, men de ble liggende i kjøleskapet. På andreplass kommer kyllingspyd, og på tredje hjemmelagde sliders. Har fem barn, så vi har vært gjennom en god del bursdager😅

Anonymkode: ed532...76a

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du bør gå for en sjuretters. 

Neslesuppe og hyllebærsaft er bankers.

Skrevet

Grillspyd har og er en slager her i huset. Har en unge som ikke liker pølser, så hun hater nesten ordet bursdag (hun spiser pølse i bursdag, for hun syns det er frekt å ikke spise eller å si liker ikke) Trer kyllingkjøttboller på spyd, har også hatt minipølser på spyd (av enkelhetsgrunner ble de byttet ut med kyllingpølser som jeg delte litt siden noen ikke spiser svin) Ungene har vært så fornøyde og sitti veldig lenge rundt matbordet, de har storkost seg. Har stekt pommes notties som vi har i noen boller rundt på bordet også (vi er ikke veldig glad i pommes frits, jeg er mulig mest sær der. Og jeg trenger litt restemat  å spise)

Anonymkode: 969cb...6cc

Skrevet

Ikke glem hyllebærsaft!

Skrevet

Taco er alltid poppis her 😊

Så bursdagskake og fruktspyd.

Anonymkode: d0081...2ea

Skrevet

Takk for svar, mye gode ideer :) Trodde pølser var et must og en var "teit" om en ikke hadde, men godt å se flere alternativer. Så får vi se hva det blir til :)

Anonymkode: 50a01...f12

Skrevet

Sist lagde jeg surmelkslapper i tillegg til pølser da min datters beste venninne ikke spiser pølser. Alle lappene/ pannekakene som barna kalte det forsvant på 1-2-3. Så prøver å få til det neste gang også. Tar litt tid men stekte i 2 panner og de gjorde seg selv mens jeg holdt på med andre ting. 

Anonymkode: a0c64...0e4

Skrevet

Pølser går det ofte i her, og det er populært :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...