Gå til innhold

Medisin mot stoffskifte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min sier jeg ligger i en såkalt gråsone og vil sette meg på medisiner.Er det noen her som går på slik medisin?Redd jeg skal klusse alt til og legge på meg masse....😰

Anonymkode: 5d034...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høyt eller lavt stoffskifte? Det er jo av betydning...

Regner med at det er høyt du snakker om siden du er redd for å legge på deg. Hva mener du med å "klusse alt til?"
Hallo, det er snakk om å få stoffskiftet ditt på et normalt nivå. 

Uansett, dersom legen din vil sette deg på stoffskiftemedisin (jeg har lavt og tar levaxin), så gjør du jo det. 

 

Anonymkode: bc7da...dcc

Skrevet

Høyt/gråsone...eller prøvene er normale sa den andre legen og han ville ikke sette meg på noe medisin.Men nå sier denne legen at han vil det....forvirret

Anonymkode: 5d034...e68

Skrevet

Spørs jo hvordan du føler deg da. Har du symptomer på høyt stoffskifte? 

Anonymkode: cef5e...13a

Skrevet

har hjertebank, vondt i bryst/muskler,trøtt og sliten hele tiden,svimmel til tider osv...føler meg syk...

Anonymkode: 5d034...e68

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

har hjertebank, vondt i bryst/muskler,trøtt og sliten hele tiden,svimmel til tider osv...føler meg syk...

Anonymkode: 5d034...e68

Da er det jo ingen tvil om at du trenger medisiner. Det er ikke bra å gå med ubehandlet feil stoffskifte. 

Anonymkode: bc7da...dcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...