Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Legen min sier jeg ligger i en såkalt gråsone og vil sette meg på medisiner.Er det noen her som går på slik medisin?Redd jeg skal klusse alt til og legge på meg masse....😰 Anonymkode: 5d034...e68
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 høyt eller lavt stoffskifte? Det er jo av betydning... Regner med at det er høyt du snakker om siden du er redd for å legge på deg. Hva mener du med å "klusse alt til?" Hallo, det er snakk om å få stoffskiftet ditt på et normalt nivå. Uansett, dersom legen din vil sette deg på stoffskiftemedisin (jeg har lavt og tar levaxin), så gjør du jo det. Anonymkode: bc7da...dcc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Høyt/gråsone...eller prøvene er normale sa den andre legen og han ville ikke sette meg på noe medisin.Men nå sier denne legen at han vil det....forvirret Anonymkode: 5d034...e68
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Spørs jo hvordan du føler deg da. Har du symptomer på høyt stoffskifte? Anonymkode: cef5e...13a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 har hjertebank, vondt i bryst/muskler,trøtt og sliten hele tiden,svimmel til tider osv...føler meg syk... Anonymkode: 5d034...e68
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: har hjertebank, vondt i bryst/muskler,trøtt og sliten hele tiden,svimmel til tider osv...føler meg syk... Anonymkode: 5d034...e68 Da er det jo ingen tvil om at du trenger medisiner. Det er ikke bra å gå med ubehandlet feil stoffskifte. Anonymkode: bc7da...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå