Gå til innhold

Dumme meg kjøpte en til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en digital clearblue test i går morges kl 9. Skulle hatt mensen i går eller dagen før. Testen viste gravid 2-3 uker og jeg ble hoppende glad. Så var jeg så dum at jeg kjøpte og tok en test til i dag kl 13.30, nøyaktig samme type test. Nå viste den derimot gravid 1-2 uker og jeg sitter nå selvfølgelig her  kjempebekymret for om jeg er i ferd med å miste.

Den jeg tok kl 9 i går var ikke på morgenurin, jeg hadd vært oppe i et par timer og tisset 1-2 ganger før dette, men drukket lite. Før testen i dag hadde jeg vært på trening og dertil drukket ca 1 liter vann + endel tidligere på morgenen. Kan det være at HCG er mer "vannet ut" på test nr to, eller bør jeg forberede meg på at dette ikke går riktig vei?

Vet at dere ikke har noe fasit, men håper kanskje noen har noen erfaringer å bidra med :)

Ps. Mine to eneste graviditetstegn - ømme pupper og en helt vanvittig hunger - er der fortsatt, disse var de samme i forrige graviditet...

Anonymkode: 1f7bc...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye. 2-3 uker på den betyr jo 4-5 uker gravid...og du er jo bare 4+1 uke. Små marginer for å si 1-2 og 2-3 i starten. 

Jeg ville tatt ny test i morgen..

Anonymkode: 10296...d6d

Skrevet

Ja, den andre testen var nok mer utvannet enn den første også. Sjønner ikke hvorfor mange her inne tar 1000 vis av tester. DU er gravid ferdig med det. Trenger ikke ta flere tester. 

Så lenge du føler at du har noen symptomer, så ville jeg ikke bekymret meg. Om du mister, så vil symptomene på graviditet forsvinne med en gang.

Selv har jeg hatt en sa i uke 5 og en sa i uke 7 hvor jeg visste at det ikke var liv mer fordi symptomene ble borte. Hadde blødninger begge gangene,  på den i uke 7 fikk jeg en ul som bekreftet det som jeg allerede visste. Er nå i uke 7 igjen, og har lite symptomer, men tar meg i å kjenne på puppene flere ganger pr dag bare for å forsikre meg om at de fortsatt er like store.

Krysser fingrene for at det går bra med både meg og deg :)

Anonymkode: 2eaef...4d9

Skrevet

Tusen takk for veldig fine svar 😊Ja,jeg vet det er tullete å ta flere tester,er bare så vanskelig å la være 😂 Tusen takk for lykkeønskninger fra deg som skrev sist - jeg krysser også alle mine fingre for både deg og meg 😍

Anonymkode: 1f7bc...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...