Gå til innhold

Holder det å ha city mini gt som eneste vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en city cross også men nå er minstemann 20mnd, og om han ikke skulle klare å sove inne i bhg må jeg ha en vogn som må frem og tilbake hver eneste dag. Derfor vil jeg heller kun ha city mini gt som sovevogn da om behovet i bhg er der. Han sover godt i denne hjemme :)

Anonymkode: 9d54b...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vogn med 3 hjul I bhg med mindre ansatte ser på barnet fra det sovner til det våkner 

Anonymkode: 3ab09...01d

Skrevet

I vår barnehage er det mange som har vogner med tre hjul som sovevogn. Det er alltid en ansatt som sitter ute og holder vakt over vognene, så det er ikke noe problem. Det er ikke automatikk i at 3 hjul i barnehage ikke er lov. Vi har brukt city elite GT som sovevogn i to år i barnehage.

Anonymkode: d2933...50f

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I vår barnehage er det mange som har vogner med tre hjul som sovevogn. Det er alltid en ansatt som sitter ute og holder vakt over vognene, så det er ikke noe problem. Det er ikke automatikk i at 3 hjul i barnehage ikke er lov. Vi har brukt city elite GT som sovevogn i to år i barnehage.

Anonymkode: d2933...50f

Men som regel så er det den samme ansatte som tar opp unger, med hjelp av kollegaer hvis det er mange som våkner samtidig.

Anonymkode: b5316...221

Skrevet

Er ikke bekymret for at den skal velte da de har sovevakt. 

Er heller mer på om jeg gjør det rette i å selge emmaljunga vognen vår 😅

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke bekymret for at den skal velte da de har sovevakt. 

Er heller mer på om jeg gjør det rette i å selge emmaljunga vognen vår 😅

Velter den, så er det stor sjangs for at sovevakten ikke rekker å hindre det uansett om den er der eller ei

Anonymkode: b5316...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...