Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Har en city cross også men nå er minstemann 20mnd, og om han ikke skulle klare å sove inne i bhg må jeg ha en vogn som må frem og tilbake hver eneste dag. Derfor vil jeg heller kun ha city mini gt som sovevogn da om behovet i bhg er der. Han sover godt i denne hjemme Anonymkode: 9d54b...31e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Ikke vogn med 3 hjul I bhg med mindre ansatte ser på barnet fra det sovner til det våkner Anonymkode: 3ab09...01d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 I vår barnehage er det mange som har vogner med tre hjul som sovevogn. Det er alltid en ansatt som sitter ute og holder vakt over vognene, så det er ikke noe problem. Det er ikke automatikk i at 3 hjul i barnehage ikke er lov. Vi har brukt city elite GT som sovevogn i to år i barnehage. Anonymkode: d2933...50f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: I vår barnehage er det mange som har vogner med tre hjul som sovevogn. Det er alltid en ansatt som sitter ute og holder vakt over vognene, så det er ikke noe problem. Det er ikke automatikk i at 3 hjul i barnehage ikke er lov. Vi har brukt city elite GT som sovevogn i to år i barnehage. Anonymkode: d2933...50f Men som regel så er det den samme ansatte som tar opp unger, med hjelp av kollegaer hvis det er mange som våkner samtidig. Anonymkode: b5316...221
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Er ikke bekymret for at den skal velte da de har sovevakt. Er heller mer på om jeg gjør det rette i å selge emmaljunga vognen vår 😅 Anonymkode: 9d54b...31e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke bekymret for at den skal velte da de har sovevakt. Er heller mer på om jeg gjør det rette i å selge emmaljunga vognen vår 😅 Anonymkode: 9d54b...31e Velter den, så er det stor sjangs for at sovevakten ikke rekker å hindre det uansett om den er der eller ei Anonymkode: b5316...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå