Gå til innhold

Hva hadde dere gjort? Sendt tilbake eller beholdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For over et halvt år siden bestilte jeg en vare på nett (mat-/konsum). Jeg ventet og ventet, og den kom aldri. Til slutt kontakte jeg leverandørern, og de sa de ikke kunne spore den, og at de skulle sende en ny pakke.

Jge ventet og ventet og ventet. Ingen pakke kom. Jeg kontaktet den på nytt, de syntes det var veldog merkelig, og selv om jeg følte litt at de mistenkte at det var noe muffens fra min side, beklaget de og sa de skulle sende enda en ny pakke.

Så dro jeg på ferie et par uker, og nå har jeg vært hjemme i to uker.

I dag kom det TRE hentesedler påén gang i postkassen. Ser ut som der er alle de tre pakkene. 

Hadde dere bare hentet ut alle tre, eller kun én og latt de andre bli sendt tilbake til bedriften?

Anonymkode: 43486...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hentet én. De kan jo sjekke opp i hvor mange som har blitt hentet.

Anonymkode: 58956...959

Skrevet

Du kan jo si ifra til dem at nå kom alle tre, og at du lar resten gå i retur? Så vet de hva som har skjedd. 

De kan også spore om du har hentet alle tre, så det ville jeg i hvert fall ikke ha gjort. 

Skrevet

Nei, de kan ikke spore, det har de allerede påpekt hver gang jeg har etterlyst pakkene. Det kan godt hende de kan se om jeg henter alle, men det tror jeg kanskje ikke.

Jeg kan jo sende dem en mail og si at jeg tror alle tre har kommet og om de vil at jeg lar være å hente to av dem. Regner med de sikkert vil det, men de er litt trege med å svare, og jeg vil gjerne hente ut pakken(e) i dag.

hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, de kan ikke spore, det har de allerede påpekt hver gang jeg har etterlyst pakkene. Det kan godt hende de kan se om jeg henter alle, men det tror jeg kanskje ikke.

Jeg kan jo sende dem en mail og si at jeg tror alle tre har kommet og om de vil at jeg lar være å hente to av dem. Regner med de sikkert vil det, men de er litt trege med å svare, og jeg vil gjerne hente ut pakken(e) i dag.

hi

...Hm...Jeg sjekket den siste mailen fra dem nå, og der sto det at de har begynt å sende leveransene i innpakning på 3 kasser. Så da er det kanskje bare den siste som har kommet likevel da, og at den er delt i tre...

Tipper det - takk for svar alle.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...