aanonym Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Skal ta med meg sønnen min på 9 år til Tusenfryd, vi har aldri vært der før. Vi har en dag til rådighet, har kjøpt inngangsbilletter på nett på forhånd. Trenger "stalltips" fra de erfarne, hva "må" en gutt på ni år gjøre/ta, hva bør prioriteres først pga kø osv? Hvor er det best/enklest å få seg noe å spise? Annet?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Hvis du har mulighet ville jeg tatt med mat. Maten i tusenfryd er elendig, overpriset og tar laaaaang tid å vente på. Ellers har jeg ikke så mange råd. Kos dere😊 Anonymkode: 74662...7e2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Om du ikke allerede hadde bestilt billetten kunne jeg tipset deg om at du får 35% rabatt om du bestiller via nettsiden til P4, men der var jeg for sen ser jeg. Men kanskje andre som skal dit kan ha nytte av det tipset https://www.p4.no/fa-p4-rabatt-pa-tusenfryd/artikkel/706075/ En fin sommerdag er det kø uansett, sånn er det bare. Begynn et sted og ta runden, så ser dere hva som dukker opp av ting som frister han. Anonymkode: 2313d...5d0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Først tar du med deg et parkkart, som du kan ta når du viser billett. Så hadde jeg begynt lengst unna og tråla hele parken. Og brukt den siste tiden til å ta det som er morsomst en gang til. Også lurt å ta karuseller med lite kø Først, for så å gå tilbake og se om køen er mindre en stund etterpå. Selv om det pleier å være lang kø uansett når på dagen, så er ragnarok og Thors hammer, verdt å få med seg 😊 Det er bilshow der også , men det går bort endel tid siden man må møte opp i god tid før showet. Men sikkert tøft å se på for en 9 åring 😃 Jeg syns ikke maten er så verst jeg 😊 Vi spiste på rockburger.fint sted med allright mat og god milkshake. Jeg hadde vært der fra det åpnet til det stengte hehe. Tiden går alltid fort når man har det gøy! 😊 Gå inn på http://tusenfryd.no/no/se-og-gjore/underholdning/burnout-stuntshow og på Tusenfryd.no kose dere 😃 Anonymkode: 572ce...c69
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Vær obs på at attraksjonene har forskjellige åpningstider. De som ligger lengst unna inngangen åpner senere. Tusenfryd skal tydeligvis spare noen kroner i lønn til de ansatte. Skammelig! Gjorde den bommerten et år. Tenkte jeg skulle være lur og starte øverst i parken for å unngå kø, men der var alt stengt. Anonymkode: c0f99...c6c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Jeg ville gått rett til tømmerstupet, så slipper dere så mye kø der. Vi rakk to runder før det begynte å fylles opp, deretter var det laaang kø helt til det stengte. Samme med ragnarok, den åpner 12, så hvis dere går dit i litt god tid så slipper dere så mye kø. Ellers vet jeg ikke om noe det er lang kø på, men jeg har bare en 5-åring, så vi tar ikke de skumleste tingene. Anonymkode: 379b3...9dc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vær obs på at attraksjonene har forskjellige åpningstider. De som ligger lengst unna inngangen åpner senere. Tusenfryd skal tydeligvis spare noen kroner i lønn til de ansatte. Skammelig! Gjorde den bommerten et år. Tenkte jeg skulle være lur og starte øverst i parken for å unngå kø, men der var alt stengt. Anonymkode: c0f99...c6c Oi. Da beklager jeg tipset mitt. 😊Kan ikke huske at det åpna senere hehe.var der for 3 uker siden Anonymkode: 572ce...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå