Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Dei skylder meg over 90.000kr nå har jeg ventet i 6mnd 😒 Ringte i mars, da fekk jeg beskjed om at jeg låg i kø. Jeg vil på en god ferie med ungene før skolen starter 😣 Anonymkode: cbc22...4b9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dei skylder meg over 90.000kr nå har jeg ventet i 6mnd 😒 Ringte i mars, da fekk jeg beskjed om at jeg låg i kø. Jeg vil på en god ferie med ungene før skolen starter 😣 Anonymkode: cbc22...4b9 Hvilken ytelse venter du på? Ufør? Dersom du ikke har tilstrekkelig til livsnødvendigheter, har du krav på sosialhjelp i påvente av trygd. Anonymkode: c8507...542
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Dei skylder meg over 90.000kr nå har jeg ventet i 6mnd 😒 Ringte i mars, da fekk jeg beskjed om at jeg låg i kø. Jeg vil på en god ferie med ungene før skolen starter 😣 Anonymkode: cbc22...4b9 I kø? Lurer på om den unnskyldningen hadde funket hvis det var du som skyldte de 90 000 Anonymkode: 8c950...4a4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Du må mase ja. Ring en gang i uka, minst. Du har krav på dem. Det hjelper å purre. Lykke til 💛 Anonymkode: ea43e...4d6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må mase ja. Ring en gang i uka, minst. Du har krav på dem. Det hjelper å purre. Lykke til 💛 Anonymkode: ea43e...4d6 ...for, du skjønner, de som jobber med dette har ikke noe særlig annet å gjøre, spesielt ikke nå i ferieavviklinga, så det er bare hyggelig at noen ringer sånn at de må ta tiden vekk fra det de egentlig holder på med for å snakke med deg i telefonen... Jeg skjønner at du venter på pengene, men om dette er en etterbetaling så tar sånt tid, for det skal bl.a.innhentes og avklares eventuelle refusjonskrav fra kommunene du har bodd i i den perioden etterbetalingen gjelder for. Du får nok pengene dine når de har kommet dit i bunken hvor din sak er. Over deg, ligger det noen som har ventet enda lenger. Om alle skal ringe og purre hver uke, så kan du jo se for deg hvor mye tid som blir igjen til saksbehandling. Anonymkode: b8f42...b8d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 Ring og ring, hver eneste dag. Det hjelper. Anonymkode: 31718...212
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 Og husk å trekke fra ekstra skatt som kommer på etterbetalinger fra nav. Er det fra inneværende år, vanlig prosenttrekk. Tidligere år 44% Anonymkode: 8a067...8ef
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 Har du ikke hatt kontakt med NAV siden mars? Selv om du ligger i kø må da du en gang imellom ta kontakt og hører hva fremgangen er. Kanskje de venter på informasjon som du kan skaffe. Og så er det forskjelle på hvilke ytelser det gjelder og hvilket NAV kontor du tilhører. Oslo er treige, mens de mindre oftere er kjappere. Anonymkode: 5bc49...d7d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #9 Skrevet 3. august 2017 Ja det hjelper å mase. Og nei det skal ikke ta så lang tid. Men siden du ikke har tatt kontakt siden mars og det bare er to uker igjen av ferien tror jeg du kan se langt etter god ferietur før skolestart. Anonymkode: 172e3...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå