Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #1 Skrevet 3. august 2017 Gutten vår på snart 4 år har et problem. Alle bukser sklir av han, og han har nå utviklet en teknikk for å ikke miste buksa - en hånd i bukselinningen til enhver tid. Jeg har prøvd det meste, fra belte til bukseseler til å sy inn linningen, men likevel faller de ned. Hvor kjøper dere med små gutter bukser?? Noen med kraftig strikk i livet hadde vært en befrielse! 😊 Han er 100 cm og veier 12 kg. Anonymkode: 2d95a...0f7
prekæs Skrevet 3. august 2017 #2 Skrevet 3. august 2017 Hm har fine smale bukser med strikk i linningen som reguleres ved hjelp av knapper. Har også en lang og smal gutt, men buksene fra hm har alltid passet.
Polly-Esther Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Min eldste har alltid vært lang og tynn. Vi kjøper slim fit-modell med strikk i livet, og strammer helt inn. Det funker fint, stort sett 😊
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #4 Skrevet 3. august 2017 Mine er også fyrstikkbarn. Polarn & pyret har en slimfit bukse som finnes både som jeans og bomullsbukse i ulike farger. Den har passet bra på mine. De har også strikk i linningen for å justere. På h&m har jeg funnet noe nøytralt i jenteavdelingen. De buksene er ofte smalere. Her er 9 åringen 140 cm lang og veier 23 kg bare... Anonymkode: 5d374...c20
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Nameit har mange fine bukser i smal passform (både regular og slim fit er ganske smale ift mange andre merker). Jeg elsker de til min gutt, han bruker omtrent ikke annet. Dongeribuksene har strikk i livet på innsiden som du kan stramme etter behov. Anonymkode: 37a1d...06b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #6 Skrevet 3. august 2017 H&m har noen ganger mange slimfit bukser som også kan reguleres i livet med strikk. Mi minste jente er fryktelig smal i livet, ingenting som holder en bukse oppe, låra er nesten større enn livet hennes. Så med bukser må jeg virkelig leite og det beste stedet og leite er H&M. De har de både gutte og jenteavd. Jeg har en guttejente, så jeg leiter først i gutteavd etter bukser til henne. Men det er mange i jenteavd som fint kan brukes på gutter. Problemet er bare at det ikke alltid er noe å finne, så leitingen begynner før ny bukse trengs. Finner jeg smale bukser kjøper jeg i ulike str slik at vi har noen liggende når hun vokser og trenger nye. Når han blir litt større bør du ta turen innom WOW, der har de nemlig supersmale buker innimellom. Noen av buksene går helt fint ann å bruke for en gutt. De har helt vanlige olabukser og andre bukser, selv om det i perioder er veldig jentete. Noen av buksene der har også strikk i livet så de kan strammes. Jeg trodde ikke unger kunne være så ulike, men det er de og det gir en mamma som hater å shoppe hodebry. Lillesøster kan ikke arve klær fra storesøster for hun ser ut som ett telt selv om det er riktig str. Storesøster er helt normal, muligens litt bred benbygning men slank. Lillesøster ser ut som en fyrstikk i forhold, en fyrstikk med alt for mye muskler (fasinerende hvor synlige muskler kan bli på ett lite barn som er aktivt) Anonymkode: 9540e...336
aanonym Skrevet 3. august 2017 #7 Skrevet 3. august 2017 (endret) Min niåring er liten og tynn. Vi kjøper ofte superskinny-buksene på HM, de har strikk i livet som kan reguleres og festes med en knapp. Fungerer kjempebra. Endret 3. august 2017 av aanonym
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #8 Skrevet 3. august 2017 Takk for mange svar. Ut og shoppe! 😃 HI Anonymkode: 2d95a...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå