Gå til innhold

Utleie og a konto strøm - spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som er vanlig angående strømkostnader ved utleie. Er det vanlig at leietaker betaler sitt strømforbruk + sin andel av hele nettleien basert på strømforbruket eller sitt strømforbruk + kun sin del av den variable delen av nettleien (altså ingen del av fastleddet i nettleien).

Håper noen utleiere kan svare hvordan de gjør det eller noen leietakere kan svare angående hvordan det er der de leier. :-)

Anonymkode: 75bd1...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på hva som er vanlig angående strømkostnader ved utleie. Er det vanlig at leietaker betaler sitt strømforbruk + sin andel av hele nettleien basert på strømforbruket eller sitt strømforbruk + kun sin del av den variable delen av nettleien (altså ingen del av fastleddet i nettleien).

Håper noen utleiere kan svare hvordan de gjør det eller noen leietakere kan svare angående hvordan det er der de leier. :-)

Anonymkode: 75bd1...0bb

Jeg har egen strømmåler og betaler som en vanlig husstand. Er ikke det vanlig?

Anonymkode: 32cb4...3cb

Skrevet

Det kommer jo an på om leietager har sin egen måler. Dersom de har det burde de stå på abonnementet og betale for seg selv. Om dere har en undermåler vil jeg si det harr litt og si hva fastbeløpet pr år er. Kan evt dele det opp på prosent av utleiedelen? Om dere bor i Oslo el omegn så hadde jeg droppet det pga lavt årsbeløp.

Anonymkode: 69b26...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...