Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg lurer på hva som er vanlig angående strømkostnader ved utleie. Er det vanlig at leietaker betaler sitt strømforbruk + sin andel av hele nettleien basert på strømforbruket eller sitt strømforbruk + kun sin del av den variable delen av nettleien (altså ingen del av fastleddet i nettleien). Håper noen utleiere kan svare hvordan de gjør det eller noen leietakere kan svare angående hvordan det er der de leier. :-) Anonymkode: 75bd1...0bb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på hva som er vanlig angående strømkostnader ved utleie. Er det vanlig at leietaker betaler sitt strømforbruk + sin andel av hele nettleien basert på strømforbruket eller sitt strømforbruk + kun sin del av den variable delen av nettleien (altså ingen del av fastleddet i nettleien). Håper noen utleiere kan svare hvordan de gjør det eller noen leietakere kan svare angående hvordan det er der de leier. :-) Anonymkode: 75bd1...0bb Jeg har egen strømmåler og betaler som en vanlig husstand. Er ikke det vanlig? Anonymkode: 32cb4...3cb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2017 #3 Skrevet 3. august 2017 Det kommer jo an på om leietager har sin egen måler. Dersom de har det burde de stå på abonnementet og betale for seg selv. Om dere har en undermåler vil jeg si det harr litt og si hva fastbeløpet pr år er. Kan evt dele det opp på prosent av utleiedelen? Om dere bor i Oslo el omegn så hadde jeg droppet det pga lavt årsbeløp. Anonymkode: 69b26...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå