Gå til innhold

Converse sko på skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal begynne i første klasse å har så lyst på Converse sko men har lest at de ikke er så gode for beina.Blir det såpass mye gåing på skolen at jeg bør nekte han disse skoene? Vi har selvsagt også noen skikkelige sko fra Viking som han hvertfall skal bruke på turdager og ellers når vi skal gå mye.

Anonymkode: e9700...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det største problemet er at de er tunge å få på. De trenger noe som er lett å ta på seg før de løper ut i friminuttet. 

Anonymkode: 0f197...9ff

Skrevet

Jeg tenkte det samme som anonym ...9ff. Send med ham sko som han selv klarer å ta av og på.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min skal begynne i første klasse å har så lyst på Converse sko men har lest at de ikke er så gode for beina.Blir det såpass mye gåing på skolen at jeg bør nekte han disse skoene? Vi har selvsagt også noen skikkelige sko fra Viking som han hvertfall skal bruke på turdager og ellers når vi skal gå mye.

Kan han ikke ha to par ? Bytte på litt 😊

Anonymkode: 24e4c...37d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan han ikke ha to par ? Bytte på litt 😊

Jo det går jo ann :) Men er Converse skoene så dårlig for føttene at en bør styre helt unna skoene til barn eller?

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo det går jo ann :) Men er Converse skoene så dårlig for føttene at en bør styre helt unna skoene til barn eller?

Legg en ekstra såle i, de er ikke verre enn andre tøysko, ballerinasko fra HM o.l som barn går i

Men jeg tviler på at han kommer til å bruke de mye på skolen, der får de minimalt mer hjelp og de andre som kipper på seg borrelåsskoene sine kommer til å være over alle hauger før han er ferdig 

Anonymkode: 25eb4...6c8

Skrevet

Det finnes conevers med glidelås på siden. Det vil si, det er knyting foran men med glidelås på siden i tillegg. Mulig disse er kopier av orginalen. 

Anonymkode: 06c76...262

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legg en ekstra såle i, de er ikke verre enn andre tøysko, ballerinasko fra HM o.l som barn går i

Men jeg tviler på at han kommer til å bruke de mye på skolen, der får de minimalt mer hjelp og de andre som kipper på seg borrelåsskoene sine kommer til å være over alle hauger før han er ferdig 

Anonymkode: 25eb4...6c8

Nei godt mulig han kommer til å foretrekke noen sko som er lettere å få på,men kommer nok til å kjøpe noen som han kan bruke utenom skolen da :)

Skrevet

Jeg kjøpte kule gule Converse til første skoledag. De ble omtrent kun brukt den dagen..

Gutten kan jo ikke knyte skoa selv, selv ikke nå hvor han er 9 år.

Anonymkode: 6f194...30c

Skrevet

Jeg er super sær når det kommer til skotøy på barna. Barn løper, hopper etc rundt masse hver dag. Ville bi jogget med converse sko? Kjøp skikkelige sko med gode såler som gode å være aktive i. Spar converse til eks bursdager etc

Anonymkode: 441ed...7cd

Skrevet

Som sagt så har han selvsagt skikkelige kjedelige sko også 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt så har han selvsagt skikkelige kjedelige sko også 

Hvorfor er gode sko det samme som skikkelig kjedelige sko?

Anonymkode: 83d2a...0f8

Skrevet

Du får kjøpt Converse til å dra på, uten lisser. Min har hatt slike et par år, kjempefine. Brukt innimellom og tror ikke ungen får feilstilling og blir halt av å bruke slike så lenge han har gode sko og variere med.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er gode sko det samme som skikkelig kjedelige sko?

Anonymkode: 83d2a...0f8

Sikkert ikke alltid men syns ikke det lett å finne noen tøffe skikkelige sko til gutt hvertfall.Så han har ett par jeg syns er kjedelige sko,å tenker å kjøpe ett par med litt tøffere sko.

Skrevet
4 minutter siden, prekæs skrev:

Du får kjøpt Converse til å dra på, uten lisser. Min har hatt slike et par år, kjempefine. Brukt innimellom og tror ikke ungen får feilstilling og blir halt av å bruke slike så lenge han har gode sko og variere med.

Han kommer nok til å bruke mest de skikkelige skoene uansett,men litt kjekt å ha ett par sko til som er litt tøffe :) De han ønsket seg var lave converse ikke de høye.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker converse, men de er dårlige for beina 😣 æsj.. skjønner at sønnen din ønsker seg de da ! Jeg hadde kjøpt ett par converse, og et par gore tex joggesko. Bytte på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...