Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Hater den pga internettilgang og sosiale medier. Hadde det bedre før når jeg hadde mobil uten dette. Jeg har problemer med å få nesa opp fra mobilen, er avhengig av facebook selv om jeg synes det er gørr som regel. Har bestemt meg for at fra neste uke når ferien er over skal facebook og den dritten der mer eller mindre ut av mitt liv. Jeg trives best i min egen boble, trenger ikke se hva resten av bygda driver med hver dag. Facebook har gjort at jeg har mistet en av mine hobbyer som er å lese bokserier.. Andre som har kuttet ut sosiale medier for å fokusere mer på andre ting? Anonymkode: a543d...93f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Jeg hater egentlig mest at det forventes at man skal være tilgjengelig hele tiden. Svare på meldinger, og ringe opp igjen folk som har ringt (kan ikke skylde på at man ikke var hjemme slik man kunne med hustelefon..). Jeg er ikke noen glad i å snakke i telefon og blir sprø av folk som ringer daglig bare for å snakke.. Anonymkode: 7a46d...228
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hater egentlig mest at det forventes at man skal være tilgjengelig hele tiden. Svare på meldinger, og ringe opp igjen folk som har ringt (kan ikke skylde på at man ikke var hjemme slik man kunne med hustelefon..). Jeg er ikke noen glad i å snakke i telefon og blir sprø av folk som ringer daglig bare for å snakke.. Anonymkode: 7a46d...228 Enig med deg. Spessielt det at andre mener at man er forpliktet til å ringe opp når de har ringt mobilen. Anonymkode: 12086...e42
Øyne som ser!! Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Enight, hater mobilen til tider. Bare det at folk ringer å maser og bare vil snakke om alt å ingenting hele tiden. Har prøvd å skru av mobilen til tider, men det blir bare til at de ringer mannen min og spør om noe er galt. Viss jeg ikke har svart på mld eller samtale på 2 timer ringer de mannen min😠😠
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Jeg har en så gammel mobil at selv om det er nettilgang på den så gidder jeg ikke. Har ikke vært på nett med mobilen på mange år. Veldig fornøyd med mobilen min og håper den lever lenge enda. Trykketaster har den også, og mindre i størrelse enn de nye. Har tatt et bevisst valg om at den dagen mobilen min streiker, da skal jeg ikke bruke nettet på den nye. Facebook har jeg ikke vært på på over to år. De som er viktige i livet mitt holder kontakten likevel. Og jeg har sagt fra til folk at jeg ikke alltid har lyden på mobilen. Har jeg fri kan jeg også glemme å slå den på før langt på dag. Og har jeg ikke tid så ringer jeg ikke opp igjen før det passer, er det noe viktig så får de heller skrive en melding om det, så kan jeg ringe opp igjen. Stort sett er jeg tilgjengelig, men jeg er på ingen måte slave av mobilen, og jeg nekter å la den styre livet mitt. Skrur ofte av lyden når jeg er hjemme, for piper det i den så blir det jo til at jeg er nysgjerrig og kikker. Har jeg ikke lyden på sjekker jeg meldinger innimellom, og det er nok. Anonymkode: bcc97...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå