Gå til innhold

Brannmann Sam på kino?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne? Verdt å ta med en på 3,5 år på kino for første gang for å se denne? 

Anonymkode: 9fb77...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3, 5 skal vel kunne gå bra det 😊Han kjenner jo igjen brannmann Sam fra før 😊Jenta mi var 3 år første gangen , så Karsten og Petra

Anonymkode: 5e26e...72e

Skrevet

kommer ikke før September her :) vi skal gå på den :) men min 4 og halvt år gammel gutt er helt frelst da :) han var 2 og halvt år første gang og gikk veldig fint det også :)

Skrevet

Min som fylte tre i juni storkoste seg! Synes den var litt skummel innimellom med romvesenene, men gikk veldig bra. Første gang på kino med han, han synes det var kjempestas!! Anbefales! 

Skrevet

Vi var og så den i går. Herr Sønn (4 år) storkoste seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...