Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Noen som har sett denne? Verdt å ta med en på 3,5 år på kino for første gang for å se denne? Anonymkode: 9fb77...c29
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 3, 5 skal vel kunne gå bra det 😊Han kjenner jo igjen brannmann Sam fra før 😊Jenta mi var 3 år første gangen , så Karsten og Petra Anonymkode: 5e26e...72e
februarprins2013 Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 kommer ikke før September her vi skal gå på den men min 4 og halvt år gammel gutt er helt frelst da han var 2 og halvt år første gang og gikk veldig fint det også
Snøfnugget Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Min som fylte tre i juni storkoste seg! Synes den var litt skummel innimellom med romvesenene, men gikk veldig bra. Første gang på kino med han, han synes det var kjempestas!! Anbefales!
MammantilNurket Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Vi var og så den i går. Herr Sønn (4 år) storkoste seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå