Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg lurer på om deres bedre halvdel har mange meninger om håret deres? Han her hjemme vil at jeg skal ha langt hår, men kommenterer/klager hver dag at jeg røyter så mye. Han sier jeg må tynne det så røyter jeg mindre. 

Videre mener han jeg må farge det når jeg begynner å få gråe hår. Min plan var å ikke farge, men stelle det pent og ha ryddige hårsveiser. Jeg påpekteat han var allerede en del grå hår, så da må han også farge, men det trengte han ikke for han "er mann"...

Så? Hvordan er det hos dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har omtrent de samme utfordringene som du har med mannen ;) Jeg vil gjerne ha langt hår selv også. Min mann sier dog ingenting om hvordan jeg skal røyte mindre, jeg tror for øvrig ikke at det hjelper å tynne håret. Prøver nå med vitamintilskudd og håper det hjelper.
Vet ikke om man røyter mindre med kort hår, det har jeg ikke prøvd, det vises kanskje bare ikke så godt, da det ikke er lange hår overalt.

Min mann kommenterer også grå hår, har farget det en stund, så det er bare etterveksten, ikke er det hele håret heller enda heldigvis, så det vises ikke så godt. 

Jeg synes for øvrig han er fin som han er, så hans hårfagre gidder jeg ikke å kommentere, selv om det er mye sølvstriper der også.

Anonymkode: d050c...17d

Skrevet

Min mann har bedre ting å bry seg med en mitt hår. 

Tror han foretrekker litt lengde (mer feminint), men han liker alt jeg liker fordi når jeg føler meg vel da ser jeg automatisk bedre ut :) 

Din man har for mye fritid... Og vet ikke helt hva han snakker om. Du røyter ikke mindre av å tynne det ut, eller klippe det kort. Håret har lik vekstsyklus uansett, og man mister det man mister. (Han også, kan du si ;) ) 

Anonymkode: b5bea...afa

Skrevet

For en frekkas! Å påpeke grå hår eller at man burde ha frisyren sånn eller sånn er like ille som å kommentere at du har lagt på deg o.l synes jeg. Helt uhørt!

Anonymkode: c01f4...83f

Skrevet

Ingen hos oss bryr oss om hverandres hår. Det er sikkert fordi vi er velstelte. Det hender mannen min pga hektisk hverdag venter vel lenge før han går til frisøren, men da kommenterer han det som regel selv før jeg gjør det.

Jeg synes det er verre å kommentere grått hår enn vektøkning, for grått hår er noe man absolutt ikke kan noe for eller har styring på selv!

Skrevet
11 minutter siden, Løvetanner skrev:

Ingen hos oss bryr oss om hverandres hår. Det er sikkert fordi vi er velstelte. Det hender mannen min pga hektisk hverdag venter vel lenge før han går til frisøren, men da kommenterer han det som regel selv før jeg gjør det.

Jeg synes det er verre å kommentere grått hår enn vektøkning, for grått hår er noe man absolutt ikke kan noe for eller har styring på selv!

Jeg bryr meg fint lite om at mannen kommenterer at jeg har grått har, hadde han derimot sagt at jeg hadde lagt på meg/burde slanke meg, da hadde jeg blitt lei meg.

Anonymkode: d050c...17d

Skrevet

Tror mannen foretrekker at jeg har langt hår. Ellers hadde jeg blitt veldig fornærmet hvis han hadde sagt jeg måtte farge håret. Det har han da ingenting med!

Anonymkode: 23be6...741

Skrevet

Mannen min synes alltid jeg er helt nydelig, selv når det er 2 mnd siden forrige farge av ettervekst og jeg har håret i en tjafs og ligger på sofaen i joggebuksa etter at barna er lagt. Da kan han komme forbi og si helt oppriktig: "Du er så fin!".

Tror han må være veldig forelsket, selv etter 16 år sammen.

Hadde han begynt å ha meninger om hår, klær og vekt hadde jeg blitt veldig overrasket.

Jeg tar vare på meg selv og trenger ikke hjelp eller innblanding.

Anonymkode: b834d...9a0

Skrevet

Oi.. Hadde min mann brydd seg om hår, så hadde jeg trolig aldri blitt sammen med han. Menn som har en formening om hvordan jeg skal se ut, er så turn off.. 

Jeg har kjempelangt hår, naturlig farge, ingen grå hår. Men tviler på han hadde kommentert noe om det var grå hår eller om jeg hadde klippet det kort. 

Hans hår er mer synlig enn mitt, sånn når det kommer til røyting. Jeg går stortsett alltid med det i dult, så det er evt på badet man finner mine hår. I tillegg mister jeg lite hår ifht mange andre. 

Anonymkode: 1c266...6d3

Skrevet

Ha ha, hadde mannen min begynt å bry seg med håret mitt hadde jeg ledd meg skakk!! 😂😂😂

Og du røyter ikke mindre av å tynne håret altså. Be mannen holde smella og slutte å uttale seg om ting han ikke har peiling på. 

Anonymkode: 1897e...ef1

Skrevet

Mannen min er veldig glad i mitt lange hår. Han ønsker nok ingen hylende farge på det, ellers kommenterer han ikke noe. 

Han liker også å kose med håret mitt. 

Skrevet

Takk for svar! 

Samboer gir meg komplimenter hver dag og sier aldri noe stygt om hvordan jeg ser ut. På morran når jeg våkner ligger han iblant og ser på meg og sier  "du er så vakker". Så det er ingen krise i heimen. Ble bare litt satt ut av at han menet han aldri har sett damer med grått hår i 30-40-50 åra. OG at han mener det mest normale er å farge det for damer, men unormaly for menn. Skjønner virkelig ikke logikken. Selv ser jeg flotte damer med grått hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...