Gå til innhold

Hvor mye i bensinpenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min og en klassevenninne skal sitte på med moren til en tredje klassevenninne på vei til et arrangement. Turen er på 30 km. Hvor mye skal vi gi i bensinpenger? Har kjørt elbil i mange år, så har virkelig ikke peiling😂 Legg gjerne litt på, vil ikke fremstå som gnien😅

Anonymkode: 3489f...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 2 jenter, max 200,-

Anonymkode: 47d27...bd4

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min og en klassevenninne skal sitte på med moren til en tredje klassevenninne på vei til et arrangement. Turen er på 30 km. Hvor mye skal vi gi i bensinpenger? Har kjørt elbil i mange år, så har virkelig ikke peiling😂 Legg gjerne litt på, vil ikke fremstå som gnien😅

Anonymkode: 3489f...662

Bytter dere ikke på å kjøre? Trenger vel ikke betale for skyssen da?

Anonymkode: 312d5...868

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

For 2 jenter, max 200,-

Anonymkode: 47d27...bd4

200 kroner for 30 km😱 Nye biler bruker under 1 liter drivstoff per mil. 3 mil max 60 kroner (og da bruker bilen mye drivstoff og man har tanket til dyyyyr pris).

hva med å tenke at neste gang kjører jeg?

Skrevet

Jeg har aldri betalt for at mine barn skal sitte på til fotballkamper osv.  Kostnadene i tid og penger jevner seg ut over tid (kjøring, dugnader, kakebaking osv).  

Men TILBY gjerne både å betale og at du kjører neste gang.  Da unngår du å tråkke i salaten.  

Anonymkode: 00027...d1d

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For 2 jenter, max 200,-

Anonymkode: 47d27...bd4

Tenker du 200 per pers, eller 200 tilsammen? *grønn*

Skrevet
Akkurat nå, LucyHoneychurch skrev:

Tenker du 200 per pers, eller 200 tilsammen? *grønn*

Tenker max 200 til sammen. kanskje det er lit mye også. 100 er kanskje nok til sammen. Synes bare det virker litt stusslig å komme med en 100- lapp. Men bytter dere ikke på å kjøre?

Anonymkode: 47d27...bd4

Skrevet

Hadde ikke tatt imot ei krone. 

Anonymkode: 7f9b1...340

Skrevet

Hadde ikke tatt imot ei krone. 

Anonymkode: 7f9b1...340

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker max 200 til sammen. kanskje det er lit mye også. 100 er kanskje nok til sammen. Synes bare det virker litt stusslig å komme med en 100- lapp. Men bytter dere ikke på å kjøre?

Anonymkode: 47d27...bd4

Virkelig?!!??! 200,- for 30 km? Hva koster bensin hos dere?

Anonymkode: ff902...ad4

Skrevet

0 kr. 30 km er da virkelig ingenting; merkostnaden av to ekstra barn må være tilnærmet 0 gitt at de uansett skal kjøre den strekningen. Hadde aldri i livet tatt i mot penger for det hvis det hadde vært meg.

Skrevet

Det er da ikke vanlig å betale bensinpenger for sånt.

Anonymkode: fb336...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...