Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Er det noen som har erfaring med Botox på barn som skjeler? Hvordan var det på operasjonsdagen og dagene etter? og hvilket resultat fikk dere? Anonymkode: 85a53...32b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Hei! Gutten vår fikk botoksbehandling. Operasjonsdagen fikk han emblakrem og vi ventet en stund på tur. Så fikk han nål i hånda og ble tatt med inn i behandlingsrommet. Han ble gikk full narkose menst han satt i fanget mitt og da han sovnet la de han over på senga. Dette var det værste, at sønnen min ble helt slapp og borte i armene mine, tårene spratt. Han våknet kort tid etter behandling. Det som skjedde etterpå var at han begynte å skjele sterkt utover (i stedet for innover som før) Dette fikk stor oppmerksomhet fra de som så han, husker jeg. Etter som tiden gikk, stabiliserte øynene mer og mer til de var rettstilte. Han hadde noen kontroller i månedene som fulgte og alt så bra ut. Dette er over 4 år siden og alt ser fremdeles bra ut foreløpig. Det er jo alltid en viss fare for tilbakevending, men krysser fingrene. Sønnen vår trengte kun en behandling, men vet at det er vanlig at man må ha flere. Uansett mye bedre enn operasjon. Lykke til! Anonymkode: 6c090...f20
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Botox virket ikke på min niese. De valgte å operere. Nå skjeler hun bittelitt når hun ser opp. Anonymkode: 31cff...7a3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Tusen takk for svar! Til deg som har en sønn: kunne han dra i barnehagen dagene etterpå? Anonymkode: 85a53...32b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Jeg dytter litt på denne, i håp om at noen vet noe Anonymkode: 85a53...32b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #6 Skrevet 11. august 2017 En i barnehagen til sønnen min ble operert. Han var hjemme et par dager fordi han ble ekstremt sliten av å skjele mottatt av det han var vant til å kompensere for. Etter det var han i barnehagen, men jeg så på ham at han fortsatt var forvirret og sliten. Anonymkode: c4558...c42
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #7 Skrevet 11. august 2017 På 2.8.2017 den 17.42, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar! Til deg som har en sønn: kunne han dra i barnehagen dagene etterpå? Anonymkode: 85a53...32b Ja, det kunne han! Han var i toppform så snart han hadde våknet fra narkosen. Anonymkode: 6c090...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå