Gå til innhold

Jeg lever et falskt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bifil. Dette har jeg visst siden barneskolen. Jeg har aldri turt å stå frem. Har vært forelsket i en dame i 10 år nå. Hun elsket meg. Vi hadde en greie, ingen visste noe. Hun var alt jeg kunne drømme om. Så god, snill, morsom, vi kunne prate om absolutt alt og praten gikk helt av seg selv. Du vet den klisjeen at alt rundt deg forsvinner når du snakker med en du er forelsket i? Slik hadde jeg med henne hele tiden. Folk kunne prate til meg, musikk kunne spilles høyt.. jeg registrerte det ikke. Vi opplevde så mye. Gjorde ting som jeg aldri kommer på å gjøre med min mann. Jeg valgte å ikke fortsette med henne. Fikk samboer og to barn. Jeg elsker henne fortsatt og tenker daglig på livet med henne. Jeg føler meg falsk og livet mitt er ikke helt. Måtte bare få det ut et sted. Forventer ikke medlidenhet. Trengte bare få det ut et sted, tankene tar så stor plass og er så vonde for tiden. Jeg elsker mine barn over alt i verden, og er jo utrolig glad jeg fikk de... 

Anonymkode: 4f05a...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du snakker om fortiden din med skam? Hvorfor det? Du er bifil og det burde ikke vært noen hemmelighet. Vi lever i 2017 og kun trangsynte personer har problemer med det. Uansett hvordan fremtiden blir håper jeg du er lykkelig om det så blir i ett heterofilt eller lesbisk forhold.

Anonymkode: 36dfb...1a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...