Gå til innhold

Ingen skatteoppgjør i dag heller :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er virkelig sur, hadde kun et fradrag jeg førte på og samboer fikk sitt i juni, mens mitt enda ikke er klart. Noe så kjedelig. Nesten så det lønner seg å betale mindre og heller sette  av penger hver måned for så en baksmell fremfor å vente i evigheter på dette skatteoppgjøret.

Med min flaks får jeg det vel i oktober :(

Anonymkode: 7ec5b...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er virkelig sur, hadde kun et fradrag jeg førte på og samboer fikk sitt i juni, mens mitt enda ikke er klart. Noe så kjedelig. Nesten så det lønner seg å betale mindre og heller sette  av penger hver måned for så en baksmell fremfor å vente i evigheter på dette skatteoppgjøret.

Det lønner seg altid å gå i null eller så nært som mulig. 

Jeg fikk - 47 kr i år og det blir da slettet :) 

Anonymkode: 148a1...860

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen trekkes ut i kontroll. Sånn er det. Er det første året du får det sent er det vel ingen grunn til å henge med geipen. Neste år får du det sikkert før. Vi får det alltid i oktober. Min mann er selvstendig næringsdrivende og vi liknes sammen. 

Anonymkode: 98572...c20

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lønner seg å gå i null, og spare litt selv hver måned istedenfor å betale for mye skatt. 

Skjønner ikke hvorfor du er sur, dette er da almennkunnskap

Jeg fikk forøvrig også høst i år, oppgjøret kom i altinn forrige uke og pengene på konto i dag 

Anonymkode: 19266...047

Skrevet

Jeg fikk melding forrige uke om at jeg får tilbake 20.000, men de har ikke dukket opp på kontoen i dag 🤣

Anonymkode: ee7ff...6f3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk melding forrige uke om at jeg får tilbake 20.000, men de har ikke dukket opp på kontoen i dag 🤣

Anonymkode: ee7ff...6f3

Kemneren har 2 uker tid på seg med å utbetale, men de aller fleste gjør det idag da de ellers blir nedringt.

Jeg fikk tilbake idag, men nå er jo sommeren omtrent forbi og vi har begynt å jobbe igjen. Litt kjedelig, hvis de pengene skal gå litt til julegaver må jeg handle dem nå. :gave:

Anonymkode: 6ebae...446

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kemneren har 2 uker tid på seg med å utbetale, men de aller fleste gjør det idag da de ellers blir nedringt.

Jeg fikk tilbake idag, men nå er jo sommeren omtrent forbi og vi har begynt å jobbe igjen. Litt kjedelig, hvis de pengene skal gå litt til julegaver må jeg handle dem nå. :gave:

Anonymkode: 6ebae...446

Eller så kan du spare de til november, eller neste sommer. Du trenger jo ikke bruke alt nå selv om du får det nå.

Anonymkode: 2ac92...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...