Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Og spiser dere annerledes enn før? Dere som er gravid og evt andre? Jeg er 7 uker på vei, og tar folat, tran og vitaminbjørner. Er også litt bevisst hva jeg spiser, at jeg får i meg nok jern og grønnsaker. Anonymkode: 8527b...a99
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Jeg er ikke gravid, jeg tar en vanlig multivitamin pluss en ren magnesium fordi jeg ofte får krampe. Ungene får en vitaminbjørn. Jeg tror vel egentlig ikke vi trenger masse ekstra tilskudd så sant det ikke er påvist mangler hos lege. Etter siste fødsel var jeg helt tom for vit. D og jern, da var det full guff med tilskudd selvfølgelig. En tablett sånn for å være sikker er likevel greit nok, det kjennes av og til ut som vi spiser litt for ensidig, selv om vi spiser relativt sunt. Anonymkode: 903fc...602
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Jeg er ikke gravid. Tar magnesium, sana-sol og omega 3 Anonymkode: 6a298...733
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Magnesium, og d-vit om vinteren Anonymkode: 99539...dd2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Ikke gravid, men tar B-vit, og D-vit når det ikke er sol. Anonymkode: 119be...987
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 Jeg tar multivitamin, magnesium og calsium med vitamin d når jeg spiser lite eller ingen melkeprodukter. Går på lavkarbo.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 Gravid siste trimester. Omega-3 (d-vit). Sporadisk calsium (drikker ikke melk/melkeprodukter, men prøver å spise mat med mye kalium og kalsium i tillegg). Anonymkode: bad54...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå