Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Jeg skal i bryllup om noen uker. Jeg har en liten baby som jeg ammer og har derfor kjøpt meg en amnekjole som er enkel å amme i. Kjolen går opp mot halsen. Vanligvis har jeg brukt kjoler med noe utringning,og da passer det fint å ha et smykke der. Hvilke smykker passer til kjoler som følger halsen, uten å komme i veien for amming? Tips til annet tilbehør til kjolen, kjolen er ganske enkel. Anonymkode: ed3d6...6ee
*Miss Marple* Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Da ville jeg heller satset på noen flotte øredobber og kanskje armbånd som passer og kuttet ut smykke. Less is more.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Jeg hadde bare tatt øredobber. Har rispet opp barnet da jeg hadde armbånd Anonymkode: 31d94...3d5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Ville droppet både smykke og armbånd ja, det er enten i veien eller kan rispe opp babyen. Gå for øredobber og heller noen fancy i håret. Anonymkode: 7344c...d2a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Jeg har ikke hull i ørene, hva kan jeg gjøre da? HI Anonymkode: ed3d6...6ee
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke hull i ørene, hva kan jeg gjøre da? HI Anonymkode: ed3d6...6ee Det finnes masse øredobber som ikke krever hull i ørene Anonymkode: 634f6...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå