Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #1 Skrevet 2. august 2017 Hva er deres mening og tanker om den? Anonymkode: 18195...87d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #2 Skrevet 2. august 2017 Utrolig lange setninger og ikke særlig godt skrevet. Temaet hun skriver om er viktig, men jeg klarte ikke fullføre boka. Anonymkode: e6684...744
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 Hæ? Jeg syns den var veldig god. Vond, vanskelig, godt skrevet. Anonymkode: 1ddbb...6dc
Nyttårs barn Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Veldig bra. Synd at debatten om boka har vært mest om personen Vigdis Hjort og ikke om selve temaet i boken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå