Gå til innhold

Hva feiler det meg? Ifht menn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt å stupe inn i alt generelt i livet med my heart on my sleeve. Og ifht menn har jeg hatt lange forhold men endt opp med å bli stygt såret gang på gang. Denne gang når jeg ble singel bestemte jeg meg for å ta pause fra menn når det kommer til kjærlighet og heller bare bruke de til fornøyelse. 

Dette funket veldig fint..og jeg holdt alle på avstand og slapp ingen inn uansett hvor mye de har prøvd. Men så, så kommer jeg over en gammel bekjent jeg har hatt et øye til før. Og det sier pang inni meg og det er akkurat som kroppen min er kommet på et tog som bare raser avgårde mot forelskelsesland mens jeg ikke klarer å stoppe d. 

Det har gått 6 dager siden vi fikk ordentlig kontakt igjen, skrevet meldinger gjennom hele dagen hver dag og vært sammen opp til flere ganger..koset og styrt og hatt det utrolig morsomt. 

Han igjen ble singel for 3 mnd siden og han og eksen holder på å selge huset de har hatt sammen.(bor fortsatt delvis sammen i huset pga deres 2 felles barn, men deler ikke rom de gangene). Men hun kom hjem i går med barna etter ferie hos sine foreldre i 2 uker.

Og såå begynner jeg og overanalysere alt og blir redd, og begynner dermed å stenge av igjen og blir 'rar' mot han som nokk kun kommer til å ødelegge for meg selv. 

Og samtidig føler jeg meg allerede småforelsket etter bare en liten uke! Jeg!! Som alle sier er blitt så 'kald' når det kommer til menn(noe jeg forøvrig virkelig har også). Men hvorfor føler jeg det så sterkt med en gang med en gang det 'lille ekstra' er der? Hva feiler det meg?? Og hvordan klare å slutte å komme i veien for meg selv??

 

Anonymkode: 356fa...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med innspill?

hi

Anonymkode: 356fa...50a

Skrevet

Feiler deg ingenting. Du blir lett betatt, som mange andre. 

Selvfølgelig blir man usikker når han bor med eksen og derfor bør du også vente med å innlede et forhold til det er helt over og de ikke lengre bor sammen.

 

Jeg traff nåværende kjæreste på samme måte, bare det var meg som bodde sammen med eksen. Noe sånt krever mye av forholdet og jeg vil ikke anbefale det. 

Anonymkode: 6ee75...f2e

Skrevet

Altså... Bare ta det litt med ro.. Jeg blir nesten andpusten av å lese :-) La mannen få solgt huset og flyttet til et nytt sted. Så kan dere jo ta det derfra? Haster det sånn? Kan det ikke bare være litt godt å gå å kjenne på den gode forelskelsefølelsen uten å gjøre så veldig mye med det med en gang...

Anonymkode: 65d22...2da

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Feiler deg ingenting. Du blir lett betatt, som mange andre. 

Selvfølgelig blir man usikker når han bor med eksen og derfor bør du også vente med å innlede et forhold til det er helt over og de ikke lengre bor sammen.

 

Jeg traff nåværende kjæreste på samme måte, bare det var meg som bodde sammen med eksen. Noe sånt krever mye av forholdet og jeg vil ikke anbefale det. 

Anonymkode: 6ee75...f2e

Men jeg går fra 0-10 på null komma niks! Og ved første bekymring så detter jeg ned på bunn igjen! Humøret går fra topp og forelskelse til bunn igjen hvor jeg ser mørkt på alt igjen. Utrolig slitsomt! Kan ikke tenke meg det er normalt??

hi

Anonymkode: 356fa...50a

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså... Bare ta det litt med ro.. Jeg blir nesten andpusten av å lese :-) La mannen få solgt huset og flyttet til et nytt sted. Så kan dere jo ta det derfra? Haster det sånn? Kan det ikke bare være litt godt å gå å kjenne på den gode forelskelsefølelsen uten å gjøre så veldig mye med det med en gang...

Anonymkode: 65d22...2da

Første du skrev der er akkurat det jeg tenker og føler innvendig også!  Og jeg ønsker jo også å bare kunne slappe av! Problemet er jo at jeg ikke klarer!! Legger alle kluter til og sitter som en forelsket liten tenåring, og når bekymringene kommer detter jeg ned igjen! Og da er det jo ikke godt å gå å kjenne på den følelsen for jeg er bekymret for at det ikke går bra samtidig som jeg ubevisst stenger litt av og alt går for sakte.......

Hvordan slutte å komme i veien for meg selv og bare roe ned litt??

sliten av meg selv her!

hi

Anonymkode: 356fa...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...