Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Noen andre som følger med på serien ? Jeg skulle egentlig legge meg tidlig i dag, men måtte se begge episodene som ble sendt i kveld 😃 Anonymkode: 85bd8...b4b
Frulakris Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Så plutselig reklame for det i går. Ny sesong. Gikk inn for å ta det opp. Så at det var program 11 og 12, eller noe i den duren... skuffet. har det gått i hele sommer? Hva har jeg gått glipp av? Planlegger å se de to episodene i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, Frulakris skrev: Så plutselig reklame for det i går. Ny sesong. Gikk inn for å ta det opp. Så at det var program 11 og 12, eller noe i den duren... skuffet. har det gått i hele sommer? Hva har jeg gått glipp av? Planlegger å se de to episodene i morgen. Det begynte i går 😊Episode 10 sendte de på høsten i fjor.Så du har ikke gått glipp av noe 😃 Anonymkode: 85bd8...b4b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Jeg også så helt tilfeldig reklame på mandag at det begynte i går tirsdag. Tror det skal gå hver kveld, så sett på serieopprak Anonymkode: 85bd8...b4b
Frulakris Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Det begynte i går 😊Episode 10 sendte de på høsten i fjor.Så du har ikke gått glipp av noe 😃 Anonymkode: 85bd8...b4b Så bra! Tusen takk for gledelig info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå