Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Har tatt ca 15 svakt og svaaakt positive gravidtester tilsaman ila de 2 siste døgna. De har blitt nokko svakere det siste døgnet, men eg ser dei. Var hos legen på morgen i dag, hadde tisset et par timer før. Gravidtesten med urin var negativ. Tok HCG blodprøve som jeg får svar på i morgen. Hva tror dere? Har opplevd skyggestrek før, men ikke på 15/16 tester...( ulike )! Har fått testar av ei testegal venninne😀 Anonymkode: 2c2f4...a12
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Ser ikke helt poenget med å ta tusenvis av tester i løpet av få dager ,og til og med kaste bort tid hos legen og for de på laboratoriet. Nå sier du ingenting om når du hadde mens sist... Håper selvfølgelig for din del at det blir positiv test, men skjønner ikke poenget med å teste og teste, du blir jo ikke mer gravid av å teste tusenvis av ganger, det må vel gå an å vente noen dager/ei uke før du prøver igjen om du enda ikke har fått mens. Så kan du bestille legetime og blodprøvetime. Man har jo vanligvis ikke første legekontrollen i svangerskapet før ca uke 8-10-12. Ikke er det behov for det tidligere heller om man ikke trenger ekstra oppfølging. Anonymkode: a584b...12d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Glemte å seie at jeg går på medisiner som er farlig ved svangerskap, så var legen som krevde dette. At vi måtte finne ut av det. Men, ja, tatt mange tester, jeg vet😓 Anonymkode: 2c2f4...a12
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Glemte å seie at jeg går på medisiner som er farlig ved svangerskap, så var legen som krevde dette. At vi måtte finne ut av det. Men, ja, tatt mange tester, jeg vet😓 Anonymkode: 2c2f4...a12 Da stiller selvfølgelig saken seg annerledes når du går på medisiner. Unnskyld Anonymkode: a584b...12d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Hihi, ikkje noko å seie unnskyld for, skulle ha nevnt det. Og så mange testar eg har tatt Bare lurer på hvorfor, skal bli godt å få svar.. Anonymkode: 2c2f4...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå