Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Søsteren min har prematur baby. Vi hadde planlagt å møtes i morgen, men et av barna mine har fått feber og har klaget over hodeverk og vondt i magen hele dagen. Foreløpig ingen forkjølelse. Vi møter søsteren min ofte, senest for et par dager siden. Best å holde seg unna i morgen...? Anonymkode: 13de4...191
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Ja, det er veldig viktig å respektere! Premature barn er svært sårbare. Snakker av erfaring da både jeg og jenta mi er født prematurt. Anonymkode: c6fdc...d29
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Da er det avgjort, vi holder oss hjemme. Tar ingen sjanser HI Anonymkode: 13de4...191
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Søsteren min har prematur baby. Vi hadde planlagt å møtes i morgen, men et av barna mine har fått feber og har klaget over hodeverk og vondt i magen hele dagen. Foreløpig ingen forkjølelse. Vi møter søsteren min ofte, senest for et par dager siden. Best å holde seg unna i morgen...? Anonymkode: 13de4...191 Ja, selvfølgelig. God bedring 🌼 Anonymkode: fa161...cb4
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Det er en selvfølge å holde seg unna premature barn og alvorlig syke mennesker når man kjenner at man ikke er helt frisk. Her er det ikke rom for noen vurderinger. Anonymkode: c5656...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå