Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Altså... har billigstrimler synålstrek? Den kom før tiden gikk ut, og er rosa i fargen. To bilder av samme test. Anonymkode: c868d...ad6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Det er jo helt klart en veldig svak strek der. Negative billigtester er helt hvite - i alle fall ut i fra min erfaring. Anonymkode: 7a82a...576
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Jeg fikk en gang en slik tynn strek. Jeg ringe forhandler og spurte, og da sa de at slike tynne streker kunne forekomme og at det er en skjøt. Jeg var ikke gravid. Din strek ser jo ut til å være på "riktig" sted i forhold til hvor teststreken skal komme (min var litt nærmere kontrollstreken, så vidt jeg husker), så kan jo være at din strek er en ekte positiv strek. Hvis du har en test til, kan du jo sjekke? Slike skjøter som jeg opplevde en gang, er sjeldne og det er jo veldig liten sjanse for at du skal bruke to tester med slik skjøt på rett etter hverandre. Oppdater oss da! Lykke til! Anonymkode: 00eff...f5d
Lessismore Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Jeg syns jeg ser en svak strek. Når er IKM?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Skyggestrek. Den er ikke positiv. Har fått sånn flere ganger. Anonymkode: 79194...289
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Tusen takk for svar, jeg er veldig skeptisk til denne streken. 2 minutter siden, Lessismore skrev: Jeg syns jeg ser en svak strek. Når er IKM? Hatt SA, så jeg er ikke sikker på når IKM er denne måneden, den har ikke dukket opp enda. Anonymkode: c868d...ad6
Lessismore Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar, jeg er veldig skeptisk til denne streken. Hatt SA, så jeg er ikke sikker på når IKM er denne måneden, den har ikke dukket opp enda. Anonymkode: c868d...ad6 Skjønner. Lenge siden SA'en da? Det kan jo være rester av synkende hcg og... 😕 Håper uansett det snart går veien for deg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Det er tre uker siden, og jeg hadde hcg på 3 for en uke siden, så tror ikke det er rester. Takk for det😁 1 minutt siden, Lessismore skrev: Skjønner. Lenge siden SA'en da? Det kan jo være rester av synkende hcg og... 😕 Håper uansett det snart går veien for deg. Anonymkode: c868d...ad6
Lessismore Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er tre uker siden, og jeg hadde hcg på 3 for en uke siden, så tror ikke det er rester. Takk for det😁 Anonymkode: c868d...ad6 Da ville jeg satt en knapp på at du er gravid på nytt. 😊 Ta en test om et par dager, da bør streken være tydeligere. Lykke til, da!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2017 #10 Skrevet 2. august 2017 Da har jeg vært hos gyn på etterkontroll etter sa. De testene her er fake, gyn fant nemlig ut at jeg har eggløsning nå. Så da vet en litt mer om syklusen, og det er bra. Så da svarer jeg på mitt eget spørsmål, JA, billigstrimler kan ha synålstrek. Anonymkode: c868d...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå