Gå til innhold

Sommerskole Oslo uke 33

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen morsomme tilbud for barn 8 år den siste uka av sommerferien, uke 33? Jeg oppdaget akkurat at jeg har feilplanlagt. Har plass på Oslo kommunes sommerskole uke 32, men da har vi tatt og planlagt ferie (kan ikke snu i disse planene, de involverer andre folk). Ingen krise, AKS er åpen, men hadde vært morsommere med noe annet, han er ikke så glad i å være der.

Noen som vet om noe? Musikk, teater, kunst, friluftsliv, bondegård…… men ikke overnatteborte-leir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har følgende steder, men vet ikke om det er ledig da: Trollvann friluftskole, diverse fotball/håndball, skihopping i Midtstuen, seiling. Finnes jo veldig mye i Oslo, så vi er veldig privilegerte😀

Anonymkode: 972c9...e82

Skrevet

Tine fotballskole har i uke 33 

Skrevet

Takk for tips! Jeg kom på litt selv etterhvert også - fikk til og med tilbud om restplass på en ukes kunstskole. Men endte opp med at AKS-programmet var det mest fristende tross alt ;-) Ting løser seg, ble bare litt stressa og oppgitt da jeg oppdaget blemma. Håper noen andre får glede av sommerskolekurset jeg har meldt ham av da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...