Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Kan man ha barneseter i den bakerste seteraden? Eller bare i den vanlige raden? Anonymkode: a857d...259
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Den bakerste seteraden i de bilene hvor man sitter i bagasjen er ikke brukernes til daglig bruk (spør du meg)! Anonymkode: 461c7...cb3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Det kommer an på om det er skikkelige seter eller bare "klappseter" på bakerste rad Vi har Ford s-max og har to beltestoler på bakerste rad Anonymkode: 7c76c...1f9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Vi har kia carnival og det er helt vanlige seter bak Anonymkode: 28b45...f41
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Nei, det er ikkje laga til for seter. klikk systemet. Anonymkode: d9992...037
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Vi hadde Opel zafira. Elendig bil sånn generelt, men gikk helt greit å ha barneseter i de to setene bakerst. De passer best for barn, setene er normal størrelse, men det er lite høydeforskjell fra sete til gulv, så lange ben utgår. Anonymkode: 6a643...e07
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Går fint her. Tesla modell X. Anonymkode: c8ce1...820
Superdolly Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Vi har hatt to sjusetere. Den ene, en VW Sharan, kunne vi fint hatt barneseter i de bakerste setene. Og vi gjorde det også av og til. I den bilen kunne også voksne fint sitte i bakerste seterad. Den andre var en Citroen Grand C4 Picasso, og der kunne vi ikke hatt barneseter i de bakerste setene. Så svaret er: Det kommer helt an på bilen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 Caravelle. God plass til barneseterpå alle plasser. Anonymkode: f48ce...74a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 Har Peugeot 5008 og setene er like brede som de andre. Har ikke isofix da, men har hatt vanlig beltestoler i de Anonymkode: 161cb...502
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 Har hatt chrystler voyager. God plass til seter bak Anonymkode: 4569a...249
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 Ja, går helt fint. Toyota Prius 7 Anonymkode: dc15a...bb1
Mumua Skrevet 1. august 2017 #13 Skrevet 1. august 2017 Kjøpte oss Ford S-Max idag og har beltestol på bakerste raden. Går helt utmerket.
Appelsinpiken Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 I xc90 er det kun godkjent med beltestol/pute på 3.rad.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 Jeg synes det er trangt med beltestol bakerst i Ford S max, men det går. Anonymkode: 12be4...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå