Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Hvordan fungerer hverdagen hos dere? Mannen min er ganske streng og ser ting sort/hvitt mens jeg er stikk motsatt. Jeg er nok litt for ettergivende og ser igjennom ting jeg mener ikke bør ta for stor plass. Vi var egentlig enig om det meste da barna var små men nå som de er 10 år++ så merker jeg at vi glir mer og mer fra hverandre når det gjelder barneoppdragelse. Ser også at barna blir forvirret og at det ikke er noe godt for de. Vi burde jo møtes på midten men min mann rikker ikke en cm. Da er løsningen at han får styre sjappa og det ender aldri bra. Jeg må alltid gripe inn fordi han er altfor streng. I tillegg banner han mye når han skal snakke de til fornuft . Som f.eks " Er så jævlig vanskelig å forstå oppi det lille hodet ditt at du faen meg må rydde skikkelig etter deg". Snakket med han mange ganger på tomannshånd etterpå om at han må slutte å banne til barna. Han lover å skjerpe seg men glemmer seg. Anonymkode: daccf...d28
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Dersom eksemplet ditt er reelt synes jeg det er verre om han faktisk sier "oppi det lille hodet ditt" enn at han banner. Det uttrykket er frekt, krenkende og nedverdigende! Det hadde aldri noen fått si til mine barn! Forøvrig: ja, selvsagt er vi uenige om en del ting. Vi prater sammen og finner en gylden middelvei. Anonymkode: c1e87...d70
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Sånn er det her også, han er kjempestreng og jeg er nok altfor lite streng. Han banner ikke da og snakker heller ikke nedlatende til barna, det er ikke normalt! Anonymkode: 1201e...31b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Det jeg reagerer menst på er den utrolig nedlatende måten han snakker til barnet på! Det han jeg ikke godtatt! Da hadde faren virkelig fått hørt det etterpå fra meg! Hadde han ikke sluttet med det så hadde jeg faktisk gått fra han! Det er overhodet ikke akseptert å snakke sånn til ett barn!! Anonymkode: 35c30...192
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: " Er så jævlig vanskelig å forstå oppi det lille hodet ditt at du faen meg må rydde skikkelig etter deg". I dette eksempelet så reagerer på banningen? Det jeg reagerer på er den bedritne nedlatende tonen han bruker til barna deres. "vanskelig å forstå oppi det lille hodet ditt" Den uttalelsen der er mye mye værre enn noe som helst banning mener jeg. Å snakke sånn til andre mennesker er ikke akseptert, og jeg hadde blitt rasende. Snakk om å et annet menneske til å føle seg liten Anonymkode: fe951...051
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: I dette eksempelet så reagerer på banningen? Det jeg reagerer på er den bedritne nedlatende tonen han bruker til barna deres. "vanskelig å forstå oppi det lille hodet ditt" Den uttalelsen der er mye mye værre enn noe som helst banning mener jeg. Å snakke sånn til andre mennesker er ikke akseptert, og jeg hadde blitt rasende. Snakk om å et annet menneske til å føle seg liten Anonymkode: fe951...051 *reagerer du på banningen* Anonymkode: fe951...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå