Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Møtte en bekjent ute for noen helger siden. Har tenkt på ham siden.. Han hørte at jeg var singel, han bare stoppet å prate, mumlet "herregud, det er for godt til å være sant" og spurte meg for å få det bekrefta. Etterpå spurte han om det går bra med meg ol. Senere var vi på samme nachspiel. Han la hodet på skuldra mi og sa han var glad i meg, kalte meg jenta si.. Så kysset vi.. Det var faktisk noe av det deiligste jeg har vært med på.. Han sa det ikke fantes noe heldigere mann enn ham akkurat da.. Trodde kanskje da at han sa alt det for å få meg til sengs, men da jeg stoppa hånda hans som begynte å bli litt vel ivrig beklaga han seg fælt. Jeg beklaga også og sa jeg ikke var klar (stygt brudd...) og han sa jeg ikke får lov til å beklage for at jeg ikke ville ligge med ham, det var helt og holdent opp til meg og han respekterte det selvfølgelig (eksen ble sint hver gang han fikk nei...) Han var ikke så veldig full, men kan det likevel være tomt fylleprat? Jeg blir helt svimmel bare av å tenke på ham. Det er ganske rart, har aaaaaldri tenkt sånn på ham før selv om vi har kjent hverandre en stund. Truffet hverandre på fester og andre sosiale tilstelninger og han har ikke prøvd seg før nå... Jeg har facestalka ham, han er singel og har et lite barn han har annenhver uke. Hele ham virker bare perfekt, er nesten for godt til å være sant at han er intr i meg😳 Anonymkode: eb630...165
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Du kjenner han, men visste ikke han hadde barn? Foresto ikke relasjonen jeg😳 Anonymkode: 4bcdd...ccb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Det høres ut som standard sjekkereplikker. Gjør som du vil, jeg hadde ikke latt meg lure av sånt. Han bør komme opp med noe mer personlig og ekte hvis jeg skulle trodd på han. Anonymkode: e51b1...d93
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Det høres jo absolutt sånn ut😊 Har dere hatt kontakt siden? Kan du ikke bare sende han en mld? Anonymkode: 9f6e5...bb8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kjenner han, men visste ikke han hadde barn? Foresto ikke relasjonen jeg😳 Anonymkode: 4bcdd...ccb Vet ikke alt om ham, nei.. Anonymkode: eb630...165
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres jo absolutt sånn ut😊 Har dere hatt kontakt siden? Kan du ikke bare sende han en mld? Anonymkode: 9f6e5...bb8 Han sendte en snap om en ting vi hadde spøkt om dagen etterpå. Etter det har jeg og han sendt vanlige snapper (han la meg til på kvelden). Anonymkode: eb630...165
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres ut som standard sjekkereplikker. Gjør som du vil, jeg hadde ikke latt meg lure av sånt. Han bør komme opp med noe mer personlig og ekte hvis jeg skulle trodd på han. Anonymkode: e51b1...d93 De standard sjekkereplikkene menn har brukt før er mer direkte hint om sex. De er altfor ivrige og stopper nesten ikke etter et tydelig nei. De har heller ikke tatt kontakt senere etter de oppdaga at det ikke var så lett å få meg til sengs som de tydeligvis håpte på... Du kan jo ha rett selvfølgelig. Jeg håper nok for mye.. Anonymkode: eb630...165
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Det høres ut som ekte kjærlighet 😊❤️ Anonymkode: 17bb7...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå