Gå til innhold

bekken og underlivsplager, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et par uker hat veldig vondt i korsrygg og bekken, Har også hatt vondt nederst i magen og det har gjort vondt å ha sex. Nå som bekkensmertene har blitt mindre har smertene nederst i magen blitt verre, eller bare tydeligere. Det er pressende øm følelse som ikke går bort. Blir verre og mer stikkende smerte om meg beveger meg mye. Jeg har hatt cyste på eggstokken før som ble så stor at jeg måtte operere bort, smertene var ikke så ille, men minner om det. Jeg har også hatt flere soppinfeksjoner siste mnd, noe jeg ikke har vert plaget med før. Det går noen uker eller litt over en mnd før soppinfeksjonen er tilbake etter behandling...

Anonymkode: 63494...282

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt. 

Ang soppinfeksjon: jeg hadde tilbakevendende helt til jeg begynte med probiotika eller hva det nå heter. Brukte det og canesten i 14 dager, fortsatte med probiotika. 

Bekkensmertene kan sikkert være så mangt.  Men har opplevd smerter øangt opp i bekkenet ved soppinfeksjoner, samt feber faktisk. 

Hadde kontaktet legen var jeg deg. 

Anonymkode: 3398d...ba5

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så kjipt. 

Ang soppinfeksjon: jeg hadde tilbakevendende helt til jeg begynte med probiotika eller hva det nå heter. Brukte det og canesten i 14 dager, fortsatte med probiotika. 

Bekkensmertene kan sikkert være så mangt.  Men har opplevd smerter øangt opp i bekkenet ved soppinfeksjoner, samt feber faktisk. 

Hadde kontaktet legen var jeg deg. 

Anonymkode: 3398d...ba5

hvordan probiotika brukte du? 

Anonymkode: 63494...282

Skrevet

Be legen om resept på Diflucan for sopplagene, det er en tablett du svelger. Kan kjøpes uten resept, men veldig dyr da. Du bør få minst to stk. Hvis ikke sopplagene har gått over en uke etter inntak av førte tabl, tar du en til.

Anonymkode: 6d2c9...4fb

Skrevet

Når du har så store smerter oppsøker du lege!

Anonymkode: 09406...f2a

Skrevet

Les litt om endometeriose, og se om du kjenner deg igjen. Uansett høres det ut som om det er på tide med fastlegen, og evt gynekolog. Man skal jo ikke gå rundt å ha vont som det, uten å sjekke :)

Anonymkode: 6b750...59a

Skrevet

Etter siste graviditet har jeg hatt bekkensmerter ved mens og eggløsning. Går på p piller, men er ikke bedre. Falt på isen høygravid for 7 år siden, rett på rumpa . Vært hos manuellterapeut å fått knekket opp rundt bekken, men går altid tilbake... mener jeg kan ha fått en skade. Når jeg har eggløsning, kjennes det ut som om bekken er løst og gnisser, til tider kjempe vondt, og er i tillegg øm nederst i livmor. Så kan det vær noe slik du sliter med? For min del blir det bare værre og værre, så må nok ta meg en tur til gynekolog og ta en ul, kanskje du og skulle forhørt deg med en GU ? Håper det ordner seg for deg!

Anonymkode: b2e9e...5b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...