Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Ser stadig vekk min søster skriver her inne og kjenner godt igjen problemstillingene i innleggene, selv om hun prøver å bytte på søster/bror, datter/sønn. Forsøk på anonymisering, men funker dårlig for oss som kjenner henne. Hun løfter seg selv på de utroligste måter, men vi som kjenner henne på privaten vet hun er et vrak. Dere som er inne på dette forumet, hvor mye tror dere på av det som blir skrevet her inne? Når jeg ser hvordan hun legger fram livet sitt så lurer jeg veldig på om det er sånn alle gjør her inne, eller om det er spesielt for henne? Anonymkode: cbb15...134
☆☆☆ Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Det er klart at det vi les her inne er partsinnlegg, og farga av det. Nokre innlegg er også løgn rundt situasjonar, eller rett og slett oppspinn. Men er det relevant? Tenker helst at problemstillingar i innlegg her inne kan diskuterast heilt uavhengig av sannhetsgehalt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Hvordan løfter hun seg? Anonymkode: 513a7...99e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Jeg tar utgangspunkt i at det som skrives her er sant, men det spiller jo ingen rolle hverken for meg eller deg, ettersom jeg ikke vet hvem det gjelder. Anonymkode: 661c0...812
Superdolly Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Noen innlegg ser jo alle at er åpenbart trolleri. Andre innlegg er åpenbart partiske, og "alle" skjønner uten videre at hvis vi hadde fått høre fra den andre parten ville historien vært en litt annen. Andre innlegg tror man på. Og det går forresten også an å tro på innlegg som er åpenbart partiske, og tenke at det er slik den personen opplever det. Og som Stjerna sa, det går fint an å diskutere problemstillinger selv om man ikke tror på dem. For meg er DiB et friminutt, jeg leser ikke her inne fordi jeg tror at alle her inne skriver Den Absolutte Sannhet om livet sitt og alt, men noen ganger liker jeg å diskutere, noen ganger føles det fint å gi gode råd og leke Klara Klok (det var et av drømmeyrkene da jeg var tenåring, faktisk).
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Jeg tar også utgangspunkt i at det som skrives her er sant. For hva skulle det tilføre noen å juge anonymt på et forum? Og om de så gjør det - hva bryr det meg? Det er meg totalt likegyldig om det som skrives her er sant eller ikke. I tillegg tenker jeg at folk skriver fra sitt eget perspektiv. Selv om det ikke nødvendigvis alltid er den objektive sannheten, betyr ikke det at det er bevisst løgn. Anonymkode: 1a9f8...209
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Jeg tenker heller at det kanskje er du som er den som har litt problemer i familien dersom du tror at du gjenkjenner din søster i en hel masse innlegg. Det er faktisk ganske mange mennesker og familier som har ganske like utfordringer og opplevelser. Anonymkode: 9cfce...518
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Og jeg tar også utgangspunkt i at de fleste skriver ganske sant her inne, eller at de i det minste selv tror det de skriver er sannheten. Anonymkode: 9cfce...518
Himmel og hav Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 Jeg tenker som de over her at det skader ikke meg å tro at noe som er skrevet her inne er sant, selv om det er løgn fra ende til annen. I verste fall har jeg brukt noen minutter på å skrive et svar som ikke er relevant for HI, men da er det kanskje noen andre som leser det som får et tips. Om jeg skulle begynne å vurdere sannhetsgehalten i ting her inne så hadde jeg antagelig blitt sprø, så jeg velger å ta som utgangspunkt at det meste er i nærheten av sant.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ser stadig vekk min søster skriver her inne og kjenner godt igjen problemstillingene i innleggene, selv om hun prøver å bytte på søster/bror, datter/sønn. Forsøk på anonymisering, men funker dårlig for oss som kjenner henne. Hun løfter seg selv på de utroligste måter, men vi som kjenner henne på privaten vet hun er et vrak. Dere som er inne på dette forumet, hvor mye tror dere på av det som blir skrevet her inne? Når jeg ser hvordan hun legger fram livet sitt så lurer jeg veldig på om det er sånn alle gjør her inne, eller om det er spesielt for henne? Anonymkode: cbb15...134 Er du min søster ? Som mistenker alt jeg sier er løgn ? Ikke forstår eller hjelper til når problemene er reelle ? Anonymkode: 98069...54c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 Irriterer meg at folk ikke kan snakke sammen. To søstre!! Hva er det med dere? Kommunikasjon er en fin ting. Hva med å være søstre, prøve å hjelpe hverandre i stedet for å lese/skrive om hverandre her? Jeg vet det er mange som sliter. Men det er noe sørgelig over søstre. To som sikkert kunne hatt fin kontakt, vært der for hverandre og deres familier. Synes dere ikke selv det er sørgelig? Hva vil dere tenke om forholdet deres når dere blir gamle å grå? Anonymkode: d8e3e...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå