Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Hva spiser dere når dere skal være sunn? Anonymkode: 352e0...988
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Hva mener du med kresen? Jeg vil anse meg som kresen, men liker mye grønnsaker og rent kjøtt. Så spiser mye av det og prøver å ha mye avokado i salaten for den er "myk" og jeg liker ikke dressing. Anonymkode: 5a9b1...b33
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Jeg er kresen, men spiser mye fisk, og ovnsbakte grønnsaker, salat, reker og avokado. Jeg spiser jo sunt selv om jeg er kresen Anonymkode: e0c54...e7e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Jeg er sykt kresen, men spiser sunnere enn de fleste. Liker ikke dressing, sauser, smør, majones, dip ol. Liker heller ikke noen typer farsemat, som pølser, karbonader, fiskekaker ol. Spiser rent kjøtt og fisk, samt masse grønnsaker. Anonymkode: 84f2d...591
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Da er jo dere bare heldig 😀 Mitt problem er at jeg syns mesteparten av sunn mat, ikke smaker noe særlig men vil veldig gjerne like det😔 Anonymkode: 352e0...988
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da er jo dere bare heldig 😀 Mitt problem er at jeg syns mesteparten av sunn mat, ikke smaker noe særlig men vil veldig gjerne like det😔 Anonymkode: 352e0...988 Hi Anonymkode: 352e0...988
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er jo dere bare heldig 😀 Mitt problem er at jeg syns mesteparten av sunn mat, ikke smaker noe særlig men vil veldig gjerne like det😔 Anonymkode: 352e0...988 Da må du bare venne deg til det, prøve nye ting og oppskrifter til du finner noe du synes er godt. For 10 år siden så kunne jeg ikke utstå fisk, har hatet fisk hele livet frem til da. Men så følte jeg meg "tvunget" til å spise fisk flere ganger i forbindelse med jobb, og etterhvert så begynte jeg å like det og er nå veldig glad i laks og ørret. Men jeg er fremdeles litt kresen på det, og spiser mest rød fisk, kan fremdeles ikke utstå torsk. Liker heller ikke så godt kokt eller trukket fisk. Vil helst ha det ovnsbakt, gjerne med litt krydder, pesto, chilisaus eller annet over. Jeg har heller aldri vært glad i grønnsaker, og har spist lite av det. Var mest vant til kokte grønnsaker, og fortsatte med det som en vane og syntes egentlig det smakte fryktelig. Men så kuttet jeg ut ihjelkokte grønnsaker og prøvde meg frem andre ting. Forskjellige moser, veldig lettkokt brokkoli og blomkål surret i smør og krydder, gratinerte grønnsaker, rå grønnsaker med dipp og ovnsbakte grønnsaker. Jeg bruker endel hvitløk, vårløk og løk som gir smak, krydrer med salt, pepper og annet krydder ved behov. Det trenger jo ikke være smaksløst, det er jo hva man gjør det til selv. Anonymkode: e0c54...e7e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er jo dere bare heldig 😀 Mitt problem er at jeg syns mesteparten av sunn mat, ikke smaker noe særlig men vil veldig gjerne like det😔 Anonymkode: 352e0...988 Hvis du synes det ikke smaker noe særlig, som i lite smak må du bruke mer krydder når du lager mat. Anonymkode: 4ca89...5fc
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da er jo dere bare heldig 😀 Mitt problem er at jeg syns mesteparten av sunn mat, ikke smaker noe særlig men vil veldig gjerne like det😔 Anonymkode: 352e0...988 Men hva liker du da? Anonymkode: 22743...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå