Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Vet dessverre ikke når mensen skulle kommet pga ustabil syklus. Har i over to dager nå tatt ulike gravidtester, alle er svakt og svaakt positive. I går fikk jeg pittelitt lyserosa/lysebrunt i utfloden (beklager) som kom litt på papiret, men ingenting i natt eller i dag. Blir sprø snart! Noe må det jo være siden både CB, RFSU og billigstrimler viser svakt positive. Synes nesten de virket sterkere i går, men da holdt jeg på urinen lenger også. What is this?😰 Anonymkode: 7d5ed...4ce
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Jeg hadde svak positiv i ukesvis før den ble sterkere. Ta heller en Clearblue digital du Anonymkode: 459bd...d83
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Styrken på streken avhenger vi mengden hcg i urinen. Dvs tynn urin/urin som har stått kort tid i blæra = svakere streker. Jeg ville vært forsiktig med å sammenligne streker tatt på forskjellige tidspunkt. Ta en ny test på morgenurin om et par dager. Anonymkode: 769b6...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå