Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Den går fra Oslo s? Hvilket spor? Og hvor finner jeg rutetider? Var ikke lett å finne den, får bare nsb.. Anonymkode: 82cac...716
lavendelblomst Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Jeg ville tatt trikken/bussen. Det er arbeid på sporene. Men toget går stort sett ifra spor 16. Bruk NSB sine sider til å finne togtider.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Er oversikt når du kommer til stasjonen da, hvilket spor de går fra. Det er ofte samme spor men kan endres i siste liten. Ellers er det jo buss og trikk også da. Anonymkode: 0d9e5...b1c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Ok, hvor går bussen fra om man er i nærheten oslo s? Anonymkode: 82cac...716
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ok, hvor går bussen fra om man er i nærheten oslo s? Anonymkode: 82cac...716 Gunerius er vel enklest. Anonymkode: 0d9e5...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå