Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Mini på 16 mnd hadde feber inatt, ca 39 grader. Han var urolig og virket litt plaget så var våken et par timer og våknet i tillegg tidlig. Han hadde 38.5 når han våknet, men nå er feberen helt borte (gav ikke febernedsettende verken inatt eller i dag morges), han har spist frokost og virker helt fin. Har en avtale i ettermiddag og har skaffet barnevakt (nær familie), men er usikker på om jeg bør sende han avgårde selvom han er helt fin nå. Hva tenker dere damer her inne? Skal i utgangspunktet være borte i opp mot 3 timer men jeg kan hive meg i bilen og hente han i.l.a 10 minutt hvis det skulle være noe. Anonymkode: efd53...b80
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Jeg hadde latt han være hos barnevakta😊 Anonymkode: ca49c...939
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Ville vært hjemme! Den eneste sønnen min godtar når han er syk er meg å når han først er syk så er det en selvfølge at han er første prioritert! Anonymkode: 20e06...480
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville vært hjemme! Den eneste sønnen min godtar når han er syk er meg å når han først er syk så er det en selvfølge at han er første prioritert! Anonymkode: 20e06...480 Ungen er jo ikke syk lengre? Skikkelig svadasvar. Jeg er så flink mamma jeg, jeg prioriterer alltid barna først. Om barnet virker frisk nå så hadde jeg sendt til barnevakt HI. Anonymkode: cc81e...76d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Kan være at feberen tar seg opp til kvelden (mitt barn er sånn), men som du sier så er du ti min unna og kan hive deg i bilen. Hadde "advart" barnevakten og bedt han/hun følge med, og ha lav terskel for å si fra, men siden det er nær familie så bør jo barnet føle trygghet Anonymkode: 518b4...2a4
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Takk for svar dere da prøver vi og ser hvordan det går. Han har vært fin i hele dag så håper det bare var et overraskende kortvarig virus. Blir oppringt med en gang hvis feberen kommer tilbake og da drar jeg selvsagt dit med en gang Anonymkode: efd53...b80
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Hadde latt han være hos barnevakt uten problem. Besteforeldrene til mine barn har passet de mange ganger når de hsr vært syke. Anonymkode: 60391...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå