Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på ditt eget utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gjennomsnitt pr mnd?

altså frisør, sminke, kremer, hudpleie, massasje, negler osv... 

Anonymkode: f9637...14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 4000.

Anonymkode: ac0d2...cd8

Skrevet

I snitt bruker jeg kanskje 200kr i mnd!? Det er sminke og voks jeg bruker penger på, og en mascara holder i nærmere ett år her, dekkstift likeså, og tror aldri jeg har brukt opp en rouge noengang :P

Anonymkode: 7d832...9c7

Skrevet

Ca 200 tenker jeg? 

Bruker litt mascara og foundation, ellers ingen sminke. Neglelakk av og til. Farger hår og øyenbryn selv. Bruker ingen veldig kostbare produkter til hud og hår. Betaler ikke for hårklipp. 

Unner meg thaimassasje innimellom, men nå er det lenge siden sist. Det skal jeg ta opp igjen!!!

Anonymkode: 8004c...761

Skrevet

Tenker rundt 200 her også. Klipper håret en gang i året, sminker meg så og si nesten hver dag og bruker en hudkrem jeg fikk i julegave. Har ikke nevneverdig med negler & spa har jeg kun vært på en gang tidligere. Engangshøvler på tilbud/andre barberblader fungerer helt fint til hårfjerning. Filer hælene med en 15 år gammel metallfil :P

Anonymkode: 268dc...94b

Skrevet

Ingenting på frisør, da jeg aldri på 36 år har vært fornøyd etter et frisørbesøk.

Har dog vippeextension og lakker neglene hos ei hyggelig dame ca en gang i mnd: 1100kr.

Kjøper sminke på taxfree, så gjennomsnittlig 1200kr kanskje?!

Skrevet

Har aldri tenkt over gjennomsnittlig sum. Frisør går jeg til ca hver 4-5 mnd = 500kr

vokser og farger bryn hver 3-4 mnd: 300kr

kjøper sminke for ca 1000kr hver 6mnd

hudprodukter (krem, rensekrem, scrub, osv) hver 6 mnd ca 800kr. 

Dvs ca 500kr i mnd.

Anonymkode: 757c6...eff

Skrevet

Frisør 1000 kr annenhver måned. Litt sminke et par ganger i året, pluss noen kremer, god sjampo osv. Kanskje 1000 kr i mnd alt til sammen. Men hvis en skal ta med klær og sko, blir det jo mye mer.

Anonymkode: a1308...554

Skrevet

Klipper meg to ganger i året. Bruker kun mascara. Har kremer jeg får i julegave.. 300-, i mnd i gjennomsnitt. 

Unner meg hårfjerning på leggerom sommeren 

Anonymkode: ff806...33c

Skrevet

Kanskje 2-300 kr? Er glad i å kjøpe sminke, men kjøper stort sett rimelige merker. Klipper meg billig hos en venninne som er frisør, og farger håret hjemme. Bodylotion og sånt holder i evigheter her. Har dog investert i en øyekrem, som jeg prøver å overbevise meg selv om at funker 😜 Negler, bryn og uønsket hårvekst håndterer jeg selv. Spa og massasje har jeg benytter meg av tre-fire ganger i livet eller noe sånt. Det er utrolig digg, men kan ikke ta meg råd til det. Kanskje jeg gjenopptar det når ungene er voksne.

Skrevet

Klipper meg en gang i halvåret og kjøper en maskara i ny og ne. Så ikke mye gitt.

Anonymkode: 1b249...9c8

Skrevet

Nå har jeg begynt å ta litt være på seg igjen. Yngstemann er 1 år, og nå har jeg litt overskudd. Har funnet et spa borti veien her hehe. Der har de så gode kremer, og det koster endel. Napper og fikser bryn. Farger øyevipper. Skal snart ta ansiktsbehandling. Så fra å ha brukt 500 ca til oi.. ja , kanskje 3000 i mnd i gjennomsnitt, hvis ikke mer. Men det er det verdt ! Jeg føler meg bedre både utvendig og innvendig 

Anonymkode: 55b3a...d94

Skrevet

Bruker mest på frisør. Går 2-3 ganger i året og koster ca 3000 pr gang. 

Bruker sminke for kanskje 2000 i året. 

Så omtrent 1000 kr pr mnd. 

Men det er jo klær og sko som virkelig drar opp utgiftene da... Kjøper klær for ca 30.000 hvert år vil jeg tro. 

Anonymkode: 9f248...538

Skrevet

Etter å ha satt tre barn til verden og de begynner å vokse til så prioriterer jeg helt klart mer enn tidligere på meg selv. Kanskje i snitt 1500 i mnd... liker å føle meg bra 😊 Men er ingen sminkedokke av den grunn, bruker lite sminke. Går en del på frisør og vipper 😊

Anonymkode: 81f99...25d

Skrevet

Ca 1 000,- i hudpleie produkter. 400,- hårpleie. Frisør hver 6 uke 1 200,- Sminke bruker jeg lite av. Ny mascara hver 3 mnd, 400,-

Anonymkode: c784a...094

Skrevet

Kommer til ca 80 kr i mnd. :P

Klipper meg to ganger i året hos naboen som tar 200,- Det eneste som kommer i tillegg er barberblader. Og kanskje en ny pinsett og negleklipper en gang i skuddåret.

Anonymkode: 90f13...995

Skrevet

Ca. 500-600kr. Betaler ikke for å klippe håret. 

Skrevet

Mye. Forfallet er i full gang, og jeg ser ikke pen ut etter et par fødsler.

Bruker kanskje 1000 kr/året på frisør, men har andre områder hvor pengene flyr. Ser at ingen andre bruker Botox, det gjør jeg. Har også fettsugd problemområder, og skal operere øyenlokkene i høst, de henger mer og mer. Jeg er dessverre ikke naturlig pen, så da hjelper jeg til med det jeg kan.

Anonymkode: 13e42...6e9

Skrevet

Minimalt. Shampo og fuktighetskrem fra dagligvare, om ikke jeg får dyre ting til jul, da. Har søkkdyr dusjsåpe men den har vart siden januar. Ingen negle-, hår- eller massasjeutgifter. Og sminke varer jo lenge.

Skrevet

Tja, er jammen meg ikke helt sikker

Klipper meg ca hver 6 uke = 400
Sminke bruker jeg ikke mye, men bruker litt dyre produkter = 200
Kremer og andre ansiktsprodukter = 300
Shampo og dusjsåper = kanskje 30 kroner eller noe sånt

Så en rundt 800 - 1000 bruker jeg kanskje i gjennomsnitt

Farger øyebryn selv, neglelakk bruker jeg ikke, massasje og hudpleie går jeg ikke til

Anonymkode: e3002...d01

Skrevet

99,- en gang i halvåret. Da spanderer jeg på meg en ny mascara på hm. 

Anonymkode: 6a270...c2a

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mye. Forfallet er i full gang, og jeg ser ikke pen ut etter et par fødsler.

Bruker kanskje 1000 kr/året på frisør, men har andre områder hvor pengene flyr. Ser at ingen andre bruker Botox, det gjør jeg. Har også fettsugd problemområder, og skal operere øyenlokkene i høst, de henger mer og mer. Jeg er dessverre ikke naturlig pen, så da hjelper jeg til med det jeg kan.

Anonymkode: 13e42...6e9

Jeg har operert øyelokkene, jeg fikk det dekket pga heng over noe av synsfeltet. Men hvis jeg ikke hadde fått det, så hadde jeg betalt for det selv. Er veldig fornøyd :)

Hvor setter du botox? Jeg får botox for migrene, og en velkommen bivirkning er glatt panne (egentlig litt for glatt) og ingen sinnarynke :) Hvis jeg hadde sluttet med botox for migrene nå. så tror jeg kanskje at jeg hadde fortsatt med botox i sinnarynken, for nå ser jeg hvor bra det er når jeg ikke har den :) 

Anonymkode: e3002...d01

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

I gjennomsnitt pr mnd?

altså frisør, sminke, kremer, hudpleie, massasje, negler osv... 

Anonymkode: f9637...14f

Frisør går jeg ikke til, klippes av en jeg kjenner gratis og får det sånn jeg vil :)

Sminke kjøper jeg ikke hver måned, kanskje 1-2 ganger i året. 

Kremer kjøper jeg 1-2 ganger i året.

Hudpleie bruker jeg ikke penger på.

Massasje bruker jeg ikke penger på - får gratis av mannen.

Negler bruker jeg ikke penger på, jeg har to barn under 5 år og ansvar for hus og hage, så må tåle å bli skitten under negla - men har funnet ut at korte, naturlige negler er best. Uten noe klin på dem, for det blir bare slitt vekk i løpet av dagen uansett. 

Hvis jeg regner ut gjennomsnittet per måned, basert på hva jeg bruker penger på 1-2 ganger i året, så blir gjennomsnittet 116 kroner i måneden :D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...