Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Jeg hadde ikke tenkt Ă„ holde tale, men jo mer jeg tenker pĂ„ det, sĂ„ innser jeg at jeg har lyst. Jeg har lyst til Ă„ snakke litt om hvordan vi mĂžttes, hvordan vi ble forelsket og endte opp som kjĂŠresterâ€ïžJeg skulle ikke ha noe mann, jeg trivdes best alene med datteren, helt til han snek seg inn i hjertet mitt, ved Ă„ bare vĂŠre der for meg og vise meg hva kjĂŠrlighet er for noeâ€ïž Men hvor vanlig er det, og er mine tanker feil pĂ„ noen mĂ„te?đDette er ikke noe jeg har gjort fĂžr, og i de bryllupene jeg har vĂŠrt, har ikke bruden holdt taleđ Anonymkode: a7713...76c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Det er ganske vanlig. Jeg vil si st av de bryllupene jeg har vĂŠrt i har i alle fall 40 prosent av brudene holdt tale. Jeg mener du bĂžr gjĂžre det hvis du har lyst đ Anonymkode: f8f48...a5d
Twintipp Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 I alle bryllup jeg har vĂŠrt i, har bruden holdt tale. Skal selv holde tale i vĂ„rt bryllup neste mndâ€ïž
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Jeg holdt tale i bryllupet đ Det var viktig for meg Anonymkode: 70bae...4a9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Forresten , sĂ„ syns jeg at det er rart hvis bruden ikke holder tale.  Jeg  var i et bryllup engang, brudgommen holdt en lang og rĂžrerende tale, han grĂ„t pĂ„ slutten. Og bang ! VĂŠr sĂ„ god Ă„ spis videre. SĂ„ at bruden kommer med noe hyggelig tilbake, er pĂ„ sin plass syns jeg đ Anonymkode: 70bae...4a9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Jeg holdt tale. Husker ikke helt, men i de fleste bryllupene jeg har vĂŠrt har bruden holdt tale. Anonymkode: dd38d...d2e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 Jeg holdt tale. Har aldri skjÞnt hvorfor det bare er mannen som skal "erklÊre sin kjÊrlighet". Det gÄr da begge veier, gjÞr det ikke? Tror det blir mer og mer vanlig at bruden sier noen ord.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 Bruden har holdt tale i alle bryllup jeg har vÊrt i. Jeg holdt ogsÄ tale da jeg giftet meg. For meg handler dette ogsÄ prinsipielt om at kvinnen skal ha talerett pÄ lik linje med mannen. Jeg er forÞvrig ogsÄ av den oppfatning at Ä bli gitt bort av far er avleggs. Lykke til med talen! Anonymkode: 680a0...96b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 Kan jo vÊre at bruden har angst for Ä snakke foran forsamlinger sÄ blir for dumt Ä si at bruden mÄ gjÞre det,slutt Ä vÊre sÄ fordomsfull! Men i dette tilfelle der bruden har lyst Ä holde en tale sÄ er jo det kjempe koselig  Anonymkode: 0ef84...185
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 Takker for svar!đ Jeg kjenner jeg gruer meg litt, men har samtidig lyst, sĂ„ nĂ„ mĂ„ jeg bare finne ut hva jeg skal si, og hvordanđ Anonymkode: a7713...76c
Nebbdyret Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 Einig i at det rart nĂ„r berre brudgommen held tale. Som ei over her var eg i eit bryllup der brudgommen fekk alle til Ă„ bĂ„de le og grine. Bruda takka kun for at folk kom, elles sa ho ingenting. Fleire venta "heile kvelden" pĂ„ nĂ„r buda skulle seie nokon ord. ForstĂ„r dei som syns det er vanskelig Ă„ snakke framfor mange andre, men har aldri opplevd at ein brudgom ikkje held tale. Og menn kan vel ogsĂ„ syns det er vanskelig? Ă reise seg og seie takk for at du er min e.l. til ektefellen er eit minimum syns eg.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ