Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Har 3 jenter nå på 9, snart 7 år og 10 mnd og har lyst på en til! Hjelp, det er vel galskap? Jeg vil gå gravid igjen, føde, ha en nyfødt osv...har hatt det så fantastisk denne permisjonstiden. Vi har stort nok hus (det siste soverommet er i det minste laget, men går), har for s-max 7 seter så har nok seter (kanskje litt liten bagasjeplass igjen) og trur nok at det passer med økonomien og. Hvordan er hverdagen med 4? Stor overgang? Synes foreløpig det ikke har vært veldig stor overgang fra 2 til 3. Vi er 32 og 33 så har jo tid igjen. Mannen er ikke helt enig og mener det er nok og respekterer det selvfølgelig hvis han er helt i mot. Kom gjerne med positive og negative ting. Anonymkode: 5e85b...462
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Helt ukomplisert med 4 barn. Kunne gjerne hatt fler også, men rakk ikke før jeg ble 40. Og da begynte jeg på skolen igjen🙊🙊 Anonymkode: 239c7...3d1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Mine barn er nå 16, 13, 10 og 8 år og vi har aldri angret ihvertfall. Overgangen fra tre til fire merker man ikke mye til, man har allerede mange barn og har tilpasset livsstilen etter det. Det er travle dager, det er enorme mengder klesvask og matbudsjettet er horribelt, men ellers er det flott å være en stor familie. Jeg har selv vokst opp med tre søsken, så jeg vet litt om hvordan det er å være barn i en flokk på fire også. Det er grunnen til at jeg ønsket det samme for mine barn, jeg kan virkelig ikke forestille meg hvordan livet hadde vært med bare et søsken  Anonymkode: 14275...a53
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er minst med søsken som er omtrent like mye eldre som dine eldste er til minsten din. Jeg ønsket hele oppveksten at jeg skulle få et søsken, da jeg ofte følte meg litt ensom i familien. De to eldste drev jo på med sine ting, og hadde like interesser, mens jeg jo var på et helt annet plan. Da jeg var 10 ble jeg enebarn hjemme, da begge flyttet for studier. Som voksen har vi god kontakt.  Men jeg har jo hatt en helt annen barndom enn mine søsken, og vi har relativt lite minner sammen (da jeg jo ikke husker alle ferier fra da jeg var liten, og de ikke ville være med lenger fra 16årsalderen). Så for din yngstes del ville jeg vurdert en til. Jeg vet at mine foreldre planla at vi skulle bli to attpåklatter, men grunnet sykdom så ble det ikke slik.  Anonymkode: 9dc4d...900
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Har tenkt litt i de baner selv, at etterhvert blir nok minste lillesøster for kjedelig og hun blir "alene" i oppveksten. Travelt er det nok helt sikkert. Mye klesvask, mat osv...og det er jo mange år med det. Får dere mye egentid sammen da? Ikke at det er et must heller. Ferier blir jo dyrere, men jeg er heller en hytteperson nå enn sydenperson så det blir jo "billigere". Får nok vente litt med å ta det opp med mannen,men jeg vet nok svaret der ja..hehe.. Hi Anonymkode: 5e85b...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå