Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 En ting er Ă„ impulshandle klĂŠr og div pĂ„ nett. Men Ă„ impulshandle en Tesla Model X đ SĂ„nn totalt pĂ„ inpuls var det ikke, men langt over komfortsonen til mannen som trenger laaaang tid til Ă„ tenke pĂ„ saken. Meeeen, kampanjerenten gĂ„r ut i dag, og vips sĂ„ var det klikket igjennom đ At man i det hele tatt kan netthandle bil er jo egentlig galskap... Anonymkode: 9d567...a10
hopla Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Det som er galskap er at mine skattepenger sponser din bil...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 3 minutter siden, hopla skrev: Det som er galskap er at mine skattepenger sponser din bil... Dine skattepenger? Anonymkode: 01198...1ee
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Kan man netthandle en bil? đ FĂžler med deg, vi spontankjĂžpte en bil pĂ„ vei til flyplassen forrige uke. Vi skulle virkelig bare se. Mannen var sĂ„ oppglĂždd over ferie og slo til. Jaja, vi har heldigvis Ăžkonomi til det. Gratulerer med bil! Anonymkode: 851fa...c7d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 18 minutter siden, hopla skrev: Det som er galskap er at mine skattepenger sponser din bil... Slapp av, dine skattepenger rekker ikke til Ä sponse livet ditt engang. Anonymkode: c70a4...f84
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Er det den med mÄkevinger? Jeg synes Tesla er flott, men de dÞrene er sÄ flashy (og trashy). Ja, jeg vet de er svindyre, men det er trashy fordet. Men hvis det er den vanlige modellen, gratulerer! Den er fin.  Anonymkode: 31d7f...33b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Uff, ja! Her om dagen impulshandlet jeg en villa, tihi. Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til men vi ble nÄ kvitt litt kronasje. Vi er litt plaget med for megetkronasje, fnis... Anonymkode: 38a15...8f7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det den med mÄkevinger? Jeg synes Tesla er flott, men de dÞrene er sÄ flashy (og trashy). Ja, jeg vet de er svindyre, men det er trashy fordet. Men hvis det er den vanlige modellen, gratulerer! Den er fin.  Anonymkode: 31d7f...33b Ja, Model x har Falcon-wings. En bekjent har denne bilen, og flasher de dÞrene sÄ ofte som overhode mulig. Parkerer, og Äpner alle dÞrer uavhengig av om det er 1 eller 5 passasjerer med. Det er faktisk litt pinling.  Det er en BIL vi snakker om.  Anonymkode: e1e0b...031
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 MĂ„tte faktisk Google bilenđ Uff de dĂžrene var sikkelig harry!! Men godt vi er forskjelligeđ Anonymkode: df39d...bf8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 Har gjort det samme selv. Impulshandla Tesla....to ganger. Men det var modell S. NÄ har vi X og er knallfornÞyd, det er verdens beste bil. DÞrene er kule og drar mye oppmerksomhet pÄ turer nedover i Europa. Men det er bare moro nÄr interesserte kommer for Ä ta en titt. Gratulerer med godt valg rentetilbudet er sÄ bra at det er for dumt Ä stÄ over. Anonymkode: abacb...065
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan man netthandle en bil? đ FĂžler med deg, vi spontankjĂžpte en bil pĂ„ vei til flyplassen forrige uke. Vi skulle virkelig bare se. Mannen var sĂ„ oppglĂždd over ferie og slo til. Jaja, vi har heldigvis Ăžkonomi til det. Gratulerer med bil! Anonymkode: 851fa...c7d Tesla bestiller man pĂ„ nett ja. Kan gĂ„ innom en forhandler og fĂ„ hjelp, men 99% gjĂžr det selv pĂ„ nett. Er veldig oversiktlig og bra, ser lett hva du kan legge til og h a det koster. Er ikke noe pruting pĂ„ ny Tesla, der er prisen satt. Anonymkode: abacb...065
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #13 Skrevet 1. august 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan man netthandle en bil? đ FĂžler med deg, vi spontankjĂžpte en bil pĂ„ vei til flyplassen forrige uke. Vi skulle virkelig bare se. Mannen var sĂ„ oppglĂždd over ferie og slo til. Jaja, vi har heldigvis Ăžkonomi til det. Gratulerer med bil! Anonymkode: 851fa...c7d Haha, ja, Tesla kan visst bare netthandles.. vi har heldigvis Ăžkonomi til det vi ogsĂ„. Og elbil, vel, det er vanskelig Ă„ gĂ„ tilbake til fossilt drivstoff etter to Ă„r som elbileier đ Anonymkode: 9d567...a10
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det den med mĂ„kevinger? Jeg synes Tesla er flott, men de dĂžrene er sĂ„ flashy (og trashy). Ja, jeg vet de er svindyre, men det er trashy fordet. Men hvis det er den vanlige modellen, gratulerer! Den er fin.  Anonymkode: 31d7f...33b Haha, enig, de dĂžrene er ikke ett pluss đ men det er den eneste elbilen som kan dra campingvogna vĂ„r, sĂ„ i elbilverden var det det eneste alternativet.. Anonymkode: 9d567...a10
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 12 timer siden, hopla skrev: Det som er galskap er at mine skattepenger sponser din bil... Jeg er ganske sikker pĂ„ at du bruker dine egne skattepenger pĂ„ deg selv âș jeg betaler med glede min skatt, og kommer ogsĂ„ til Ă„ betale utgiftene pĂ„ bilen min nĂ„r den tid kommer. Anonymkode: 9d567...a10
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #16 Skrevet 1. august 2017 Gratulerer! Vi er SĂ fornĂžyd med vĂ„r Tesla X. Veldig romslig. Vi har med 6-seters konfigurasjon som gjĂžr det veldig Ă„pent i passasjersetene. DĂžrene er gĂžyale men man mĂ„ bli vant med at tesla har fĂžlere for alt og hvis du stĂ„r foran dĂžren vil den ikke Ă„pne seg  Men det er veldig gode for Ă„ komme seg inn og ut. De er kule ogsĂ„! đŹ Anonymkode: b3e06...7c3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #17 Skrevet 1. august 2017 Fin bil, men dĂžrene er blodharryđđ Anonymkode: 900bf...02b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #18 Skrevet 1. august 2017 Hvor mye kostet den? Du unnlot Ă„ fortelle det viktigsteđ Anonymkode: 2c1d4...be5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 Og tesla som er sÄ stygge? Jaja Hver sin smak. Holder meg til gode, gamle volvo! Anonymkode: 1da66...fc4
klg,2 boys now:) Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 De dĂžrene var virkelig grusommeđđđmĂ„ vĂŠre upraktisk pĂ„ en parkeringsplassđ€
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #21 Skrevet 1. august 2017 13 timer siden, hopla skrev: Det som er galskap er at mine skattepenger sponser din bil... Hva med dine skattepenger? HI fÄr jo ikke noe penger for Ä kjÞpe el-bil, men hun slipper Ä betale. Ser ikke hvordan du er berÞrt av det. Anonymkode: 38061...c0d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #22 Skrevet 1. august 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye kostet den? Du unnlot Ă„ fortelle det viktigsteđ Anonymkode: 2c1d4...be5 Haha, vi endte pĂ„ rett under 800' inkl fri lading pĂ„ super charge stasjoner đ Anonymkode: 9d567...a10
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #23 Skrevet 1. august 2017 37 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev: De dĂžrene var virkelig grusommeđđđmĂ„ vĂŠre upraktisk pĂ„ en parkeringsplassđ€ Den er full av sensorer, sĂ„ den Ă„pner ikke dĂžrene hvis det er for trangt og stopper hvis det ikke er hĂžy nok takhĂžyde (garasje feks), men slik jeg forsto det sĂ„ er en vanlig garasje med 2,50 takhĂžyde hĂžy nok.. Men ja, enig, de dĂžrene kunne jeg klart meg uten đ men det er den eneste som kan dra campingvogna đ Anonymkode: 9d567...a10
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #24 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Haha, vi endte pĂ„ rett under 800' inkl fri lading pĂ„ super charge stasjoner đ Anonymkode: 9d567...a10 Supertđ Gratulerer med ny bil da đ Vi kjĂžpte ogsĂ„ ny bil i Ă„r, designet den selv, havnet ogsĂ„ rett under 800đMen er en Range Rover Evoqueđ Hi, man lever bare en gangđ Enjoyđ€ Anonymkode: 2c1d4...be5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #25 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer! Vi er SĂ fornĂžyd med vĂ„r Tesla X. Veldig romslig. Vi har med 6-seters konfigurasjon som gjĂžr det veldig Ă„pent i passasjersetene. DĂžrene er gĂžyale men man mĂ„ bli vant med at tesla har fĂžlere for alt og hvis du stĂ„r foran dĂžren vil den ikke Ă„pne seg  Men det er veldig gode for Ă„ komme seg inn og ut. De er kule ogsĂ„! đŹ Anonymkode: b3e06...7c3 SĂ„ bra, vi gikk for 7 seter for Ă„ ha plass til alle tre i fĂžrste rad og i tillegg til Ă„ ha med en venn eller tante/onkel pĂ„ tur đ satser pĂ„ at vi blir fornĂžyde, etter Ă„ ha kjĂžrt elbil i to Ă„r var det tungt Ă„ gĂ„ tilbake til bil uten trinnĂžls automatkasse, adaptiv cruicekontroll, gps, blĂ„tann til telefon, varm bil via app osv đđ Anonymkode: 9d567...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ