Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Når dere griller? Trenger tips 😊😊 Anonymkode: 8ebd9...9b6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 http://www.gilde.no/produktkatalog/polser/bacongrill-med-ost1/ Anonymkode: f8b90...1c8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 Vanlige grillpølser, eller grillpølser surret med bacon. Jakobs har forskjellige gode pølser Anonymkode: db4d6...17c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er ikke vegetarianer, men jeg spiser ikke pølser mer siden jeg (dessverre) vet hva de inneholder *spy* Derfor spiser jeg veggis-pølser fra Finsbråthen. Syykt gode😍👏🏻🥕 Anonymkode: dd453...4ce
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 Jeg unngår helst grillpølser. Vi har vært på ferie hos slekt og venner og det har vært superhyggelig, men kommer ikke til å spise pølser eller hamburger på maaaange måneder (det et mye det som er servert på grillen). Anonymkode: 527ca...919
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er nok like kjedelig som ungene og spiser grillpølser. Jeg er ikke så glad i pølser i det hele tatt, så kan strekke meg til en grillpølse en sjelden gang. Meny har veldig mange ulike pølser, så egentlig hadde det vært hyggelig om jeg likte pølser for de ser gode ut. Anonymkode: 6274c...ebe
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke vegetarianer, men jeg spiser ikke pølser mer siden jeg (dessverre) vet hva de inneholder *spy* Derfor spiser jeg veggis-pølser fra Finsbråthen. Syykt gode😍👏🏻🥕 Anonymkode: dd453...4ce Jeg vet også hva pølser inneholder, men spiser det likevel. Jeg mener helt seriøst at vi ikke kan drepe dyr for å spise bare "fileten" og kaste resten. Dyrehold og slakt er en stor belastning for miljøet, det minste vi mennesker som kjøttetere kan gjøre er å spise så mye som mulig av dyrene vi dreper. Det er lang tradisjon for å ta ut de fine kjøttstykkene til fin mat, og kverne opp det som blir igjen til pølser o.l. Det er hverken skadelig, farlig eller ekkelt, det er god ressursbruk. Anonymkode: f8b90...1c8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet også hva pølser inneholder, men spiser det likevel. Jeg mener helt seriøst at vi ikke kan drepe dyr for å spise bare "fileten" og kaste resten. Dyrehold og slakt er en stor belastning for miljøet, det minste vi mennesker som kjøttetere kan gjøre er å spise så mye som mulig av dyrene vi dreper. Det er lang tradisjon for å ta ut de fine kjøttstykkene til fin mat, og kverne opp det som blir igjen til pølser o.l. Det er hverken skadelig, farlig eller ekkelt, det er god ressursbruk. Anonymkode: f8b90...1c8 👍🏻 Anonymkode: 34874...426
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 Liker pølse med litt smak i. Chilipølse f.eks Anonymkode: 24b2a...994
Love my kidz Skrevet 31. juli 2017 #17 Skrevet 31. juli 2017 Til grilling er jeg glad i vanlig grillpølse fra Gilde. Er generelt veldig glad i pølser jeg da, men helst "ren" smak, altså ikke ost, bacon eller chili el.l Aller best er pølse trekt i vann, og da er det wiener eller tjukkpølse jeg foretrekker 😀
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #18 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Love my kidz skrev: Til grilling er jeg glad i vanlig grillpølse fra Gilde. Er generelt veldig glad i pølser jeg da, men helst "ren" smak, altså ikke ost, bacon eller chili el.l Aller best er pølse trekt i vann, og da er det wiener eller tjukkpølse jeg foretrekker 😀 Hva er tjukkpølse? Anonymkode: db4d6...17c
Love my kidz Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er tjukkpølse? Anonymkode: db4d6...17c Hehe unnskyld, dialekt for røkt kjøttpølse 😄
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 Jeg elsker grillpølser..! Fikk dilla på det når jeg var gravid (var en av få ting jeg ikke ble kvalm av å i det hele tatt tenke på det), og det har liksom ikke helt gitt seg men vi bruker også grille chorizo da og spise med salat, aioli og brød. Og ja jeg er klar over hva pølser inneholder. Jeg har også vært med å slaktet egne dyr og laget både kjøttdeig og pølser. Det har ikke skremt meg. Enig med hun over på det.. Godt å bruke mer enn bare det fineste kjøttet. Kaste mange kilo med mat pr dyr bare fordi det ikke er "fint nok", er mye verre enn å bruke hele dyret når det først skal slaktes. Anonymkode: ce223...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå