Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Han har levert begge barna før jobb og i dag var han visst så sliten siden dagen stort sett har gått i å kjøre bil. Jeg henter begge barna etter jobb (barnehage og SFO) og da vil eldste ha med ei venninne hjem. Greit det og jeg og de tre barna drar på butikken og kjøper middag. Jeg er også sliten etter første arbeidsdag etter ferie, han har allerede jobbet en uke. Jeg lagde middag og han hjalp til og vi ryddet sammen av bordet. Så ville han slappe av og lå på sofaen tre kvarter mens jeg gikk ut på lekeplassen med barna, så lager jeg kvelds til de og steller oglegger minstemann. Da spurte jeg om han kunne være med å følge besøket hjem, mens jeg fikk minstemann til å sovne, det tar 5 minutter også kan man liksom ligge å ta seg 5 minutter selv. Nei, han ville ikke gå for han var sliten. Da ble jeg irritert og så blir han sur på meg og sier "faen er du 4 år eller, jeg er mer sliten enn deg". Også gikk han. Anonymkode: f08e5...36c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Jeg synes dere høres barnslige og teite ut begge to. Hva er dette her med hviling og sofasliting når barna er våkne? Hvis han har hatt en så ræva fag at han ikke orker å delta på det som skal gjøres får han gå på rommet å legge seg. Du også, når ungene er lagt. Makan til flisespikkeri og gnell. I vår familie vil jeg bare si at man vi er TO voksne. Vi er rause med hverandre. Den som trenger hvile får hvile, men ligger da ikke på sofaen mens en annen springer frem og tilbake. Dessuten kommuniserer vi. Anonymkode: 13a71...7b5
*Miss Marple* Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Ja, dere er teite. Det hender vel selv de beste av oss iblant?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Nå var det jo du som tok med et ekstra barn hjem første dag etter ferien, selv om du var sliten. Du kunne avtalt en annen dag denne uka om dagen i dag var så strevsom. Her i huset er det alltid jeg som er mest sliten av meg og mannen. Det er egentlig opplest og vedtatt uten at vi krangler over det. Jeg har alltid hatt et mye større behov for søvn og/eller hvile. Folk er forskjellige, noen ganger har man er mer strevsom dag. Anonymkode: 4b0c5...a25
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Hos oss er det ikke "lov" å konkurrere om å være mest sliten. Begge står på til ungene er i seng. Punktum. Anonymkode: 1a2fb...646
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hos oss er det ikke "lov" å konkurrere om å være mest sliten. Begge står på til ungene er i seng. Punktum. Anonymkode: 1a2fb...646 Samme her! Og hvis han allerede hadde hatt 45 minutter (!) på sofaen og du ingenting er det åpenbart at han burde stille opp. Anonymkode: 24ddb...5be
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Kommer ikke foreldrene å henter ungen sin når den har fått vare på besøk hos dere og de da har fått barnefri? Her får foreldrene hente egen unge hos oss og så henter vi når våre har vært på besøk. Anonymkode: da6ec...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå