Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er 170 og veier 78kg og bruker strl 40 i bukser og gensere. Jeg var for to år siden 68kg og brukte da 38 og 40. Men var da 10kg lettere og trivdes da som nå i str 40... Anonymkode: ff84a...b8d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Før noen sier at jeg bør gå ned i vekt, så ja, jeg jobber med saken. Er fødselskiloer som sitter igjen. Anonymkode: ff84a...b8d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Man er sånn passe, tenker jeg. Anonymkode: 36714...57f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 nei! på mange størrelsestabeller er jo 40 og 42 medium. Bruker selv 40-42 i bukser og underdeler, men har en smal midje og flat mage, bruker 36-38 i overdeler. Synes ikke jeg er stor, og hertfall ikke tjukk! Anonymkode: 72343...80c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er 2 cm kortere og 3 kg lettere. Bruker str 40, og ser tydelig at jeg er stor. Anonymkode: d6e25...a15
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er 168, og hadde vært stor om jeg brukte str 40. Men folk bærer kiloene forskjellig, noen ser digre ut, mens andre ser flotte ut med samme str. Så vanskelig å svare på kun utifra tall. Anonymkode: 40598...f43
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 168, og hadde vært stor om jeg brukte str 40. Men folk bærer kiloene forskjellig, noen ser digre ut, mens andre ser flotte ut med samme str. Så vanskelig å svare på kun utifra tall. Anonymkode: 40598...f43 Sant det Noen får jo bare svær rumpe.. Anonymkode: 36714...57f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Kommer helt an på resten av kroppen , og hvordan man "bærer kiloene", syntes jeg. Som en som er 160, og bruker str (34)/36 så bruker jeg nå 38 i siste trimester, og innen jeg er høygravid er jeg sikkert oppe i str 40 -Så en som meg, når jeg bruker str 40, da er jeg stor. Men jeg har en søster som bare er et par cm høyere en meg, hun har større pupper og rompe (mer "timeglass figur"), hun bruker nok str 38/40 tror jeg -Og ser fortsatt slank ut i mine øyne. Anonymkode: 8ecd7...71c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 168, og hadde vært stor om jeg brukte str 40. Men folk bærer kiloene forskjellig, noen ser digre ut, mens andre ser flotte ut med samme str. Så vanskelig å svare på kun utifra tall. Anonymkode: 40598...f43 Jeg er 167 høy, veier 60 kg og i bukser må jeg bruke 40 for at de skal sitte pent. Jeg er overhodet ikke stor! I overdeler bruker jeg s-m. Jeg ser helt normal ut. Vekt, høyde og størrelse trenger ikke si så innmari mye om man er stor eller ikke (finnes selvfølgelig unntak. Er du 167 høy og veier 120 kg er du nok "stor") Anonymkode: 8883f...6fb
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 170 og veier 78kg og bruker strl 40 i bukser og gensere. Jeg var for to år siden 68kg og brukte da 38 og 40. Men var da 10kg lettere og trivdes da som nå i str 40... Anonymkode: ff84a...b8d Det er helt umulig å si ut i fra bare størrelse. Jeg brukte som oftest 40 i bukser når jeg var 176 høy og veide 64 kilo, 38 ble som oftest for kort i beina. Så det har mye å si hvor høy man er, hvilken kroppsbygning man har og hvor kiloene sitter. Bare størrelse sier egentlig ikke så mye Anonymkode: 219da...330
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 Ja! For meg er man stor når man bruker str 40, selv om det noen steder regnes som medium. Jeg er selv 167cm høy og bruker str 40/42 og jeg er jo ikke blind! Jeg klarer å se at jeg er feit! Anonymkode: b848d...21e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja! For meg er man stor når man bruker str 40, selv om det noen steder regnes som medium. Jeg er selv 167cm høy og bruker str 40/42 og jeg er jo ikke blind! Jeg klarer å se at jeg er feit! Anonymkode: b848d...21e Du burde få hjelp til ditt syn på kropp. Anonymkode: 5380c...352
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du burde få hjelp til ditt syn på kropp. Anonymkode: 5380c...352 Hvorfor det? Det er jo ingen sykdom å ha selvinnsikt! Jeg vet jeg må ned i str, dette er ikke bra! Anonymkode: b848d...21e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #15 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja! For meg er man stor når man bruker str 40, selv om det noen steder regnes som medium. Jeg er selv 167cm høy og bruker str 40/42 og jeg er jo ikke blind! Jeg klarer å se at jeg er feit! Anonymkode: b848d...21e Mener du at man er stor uansett høyde, når man bruker størrelse 40? Anonymkode: 219da...330
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #16 Skrevet 31. juli 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mener du at man er stor uansett høyde, når man bruker størrelse 40? Anonymkode: 219da...330 Jeg bruker 40/42 og er nesten 1,90 - jeg føler meg stor, men ikke i bredden. Snarere tvert imot. Anonymkode: a4e20...cd2
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #17 Skrevet 31. juli 2017 Skal sies at 40 i overdeler blir litt "posete". Men må ha det skal det sitte pent over brystene og skuldrene. Men her sitter nok kiloene fra navlen og nedover lårene. Men jeg jobber med å gå ned i vekt. HI Anonymkode: ff84a...b8d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #18 Skrevet 31. juli 2017 Helt umulig å se. Bruker selv 38-40 og veier 87 kg. Er 165 høy. Har vekten veldig jevnt fordelt og en del muskler Anonymkode: c0917...84a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #19 Skrevet 31. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja! For meg er man stor når man bruker str 40, selv om det noen steder regnes som medium. Jeg er selv 167cm høy og bruker str 40/42 og jeg er jo ikke blind! Jeg klarer å se at jeg er feit! Anonymkode: b848d...21e Hyggelig... Jeg er 168 og bruker str 40. Syns ikke jeg er feit jeg 🙁 Anonymkode: a83c4...09e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #20 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er 157 og 58 kg bruker 36 eller s i bukse og xs og s i overdeler. Ville hatt av noen kg til her. Gjerne 4-8 kg. Anonymkode: 92a09...bc5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #21 Skrevet 1. august 2017 Jeg er 169 cm høy og 64 kg, altså betydelig lettere enn deg. Likevel må jeg opp i 40/42 for at klærne skal passe. Jeg kan med fordel gå ned i vekt da magen og rumpa er store. Om str 40 er mye spiller egentlig ingen rolle, at klærne passer er det viktigste 😊 Så får vi heller være sunne og jobbe med selvbildet 😏 Anonymkode: 97faa...6d1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #22 Skrevet 1. august 2017 Syntes str varierer veldig fra merke til merke. Feks var et antrekk jeg brukte her om dagen str s, m og L... Er 176 og 67 kg, tenker jeg er helt normalvektig og bruker ofte str 38-40. Anonymkode: b7597...09f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #24 Skrevet 1. august 2017 Jeg veier 80-90 kilo, ser mer ut som jeg veier 70. Mens andre veier 70 kilo og ser ut som de veier 80-90. Anonymkode: 36714...57f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2017 #25 Skrevet 1. august 2017 Jeg bruker bare kjoler, og bruker str. 40. Men jeg er feit. Men det er fordi jeg har slank overkropp, og stor underkropp. Har veldig stor rumpe og kraftige lår. I bukse må jeg jo ha str. 44. Men da jeg går ned i vekt, og bruker str. 40 i bukser, så er jeg normal. Men da er jeg jo slank på overkroppen, og bruker mindre str. der. Anonymkode: b6b48...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå