Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Huset er totalrenovert de siste 5årene. Badene er fra da huset ble bygd for 19 år siden. Det er fliser med varmekabler på gulv. Gulvet er blått, veggene er hvite medan lite pen pyntebord med fliser på midten av veggen. Baderomsinnredningen er stygg. Har 200 000kr på bsu jeg kan bruke til bad. Planen er å bo her i ca 3år til. Det er ett populært strøk men ser for meg det er mer attraktivt å selge med ett nytt og flott bad istedet for det gamle og stygge badet. Anonymkode: 3718c...c9c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Det er vel sjeldent det lønner seg å pusse opp bad mtp salg av bolig. Så hvis du ønsker å pusse opp er det fordi du/dere ønsker nytt bad. Anonymkode: 44970...0a1
Serepta Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Hadde beholdt flisene, og hellet kjøpt ny baderomsinnredning som jeg liker. Det koster ikke så mye, og badet får en ansiktsløftning.
Leeloo76 Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Om dere virkelig bare skal bo der tre år til ville jeg nok byttet ut innredningen og spart pengene til å pusse opp neste bad (om det er nødvendig). Velger dere å pusse opp dette ville jeg gjort det med en gang så dere har tre år på å kose dere med nytt fint bad. Dere vil neppe tjene inn pengene dere bruker, men huset kan bli mer lettsolgt. Et snart 20 år gammelt bad er vel strengt tatt litt på overtid mtp. mulig fukt etc. Dere kan jo få inn en takstmann med fuktmåler, er det ikke antydning til fukt og varmekablene er i god stand, kan dere ev. legge nye fliser over de gamle + rimelig innredning fra IKEA/Megaflis som en mellomløsning (si dere bruker 50000 nå, og sparer 150000 til neste runde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå